掃呢頁CODE去手機

2019年10月16日 星期三

【姐弟戀冇問題!】葉蘊儀曾為子女放棄愛情 現有年輕10年追求者 __,葉蘊儀,

 (攝影︰馬太林)
46歲的葉蘊儀(Gloria),今年勁減36磅拍半裸寫真,一洗《女人俱樂部》內的「肥菜」形象。從一代玉女變師奶,再從師奶變回美魔女,正如她的過山車人生 ...


46歲的葉蘊儀(Gloria),今年勁減36磅拍半裸寫真,一洗《女人俱樂部》內的「肥菜」形象。從一代玉女變師奶,再從師奶變回美魔女,正如她的過山車人生。當年22歲在最紅的時候息影閃婚,5年後經歷離婚之痛,作為單親母親,多年來都為一對子女而活,甚至放棄再婚的機會。時光飛逝,子女都長大了,她突然醒覺要為自己活多次,想在「入五」前創造更豐盛的人生。



葉蘊儀當年13歲就入行,出道幾年已紅遍港、台、日、韓,她說雖然年紀小小就在娛樂圈打滾,但父母很放心,皆因自己是宅女,就算做了明星,工作完了便立即返家,謝絕夜蒲︰「當時我只覺得呢行好好玩、幾得意,咪睇我外表嬌滴滴,好需要保護,其實由細到大我都好獨立、有主見,大部份事情都係自己揸主意。」問她可有後悔當年放棄如日方中的事業閃婚,她說︰「我做人從來唔後悔,因為我本來就好任性,鍾意做就做,所以唔會覺得放棄事業好可惜。其實所謂的任性,都是大人眼中咁評論,但對我嚟講只係隨心而發。」



有傳前夫當年因為破產,沒給予贍養費,問她一人獨力養子女是否很吃力,她說︰「坊間的傳聞唔可以盡信,我唔想一路澄清某啲嘢,喺香港地,睇吓你對金錢嘅睇法啫,我覺得足夠就ok,唔需要多。我對物質追求唔多,細個嗰陣我成日買名牌,一身都係貴嘢,呢啲嘢我以前擁有過,我好清楚自己唔係要呢啲。」離婚後,葉蘊儀曾與一個比她年長十年的男子拍拖,雙方情投意合,但埋門一腳卻無疾而終,原來因為她不想結婚︰「嗰陣我唔想影響小朋友,因為到咗談婚論嫁時,難免牽涉到細路仔,因為要一齊住,如果單單同佢相處係冇問題,但要對仔女同佢住,我覺得冇咁嘅必要,所以最後都冇選擇到,我考慮到咁樣對小朋友影響太大。因為我係佢哋榜樣,佢哋會跟住你模式做人,我唔想對佢哋心理有影響。」



葉蘊儀說現在依然憧憬愛情,加上仔大女大,可以獨立,她可以完全追尋自己的生活,她說有年輕她10年的追求者,自己也不抗拒姐弟戀,會順其自然發展︰「而家對我嚟講,搵個伴最緊要啱傾,年齡冇所謂,溝通到至係重要。」



其實離婚後,Gloria先後客串過兩套台灣電視劇,亦斷斷續續在電影客串,但她不敢全面復出,因為害怕子女成為傳媒追訪目標︰「嗰陣驚全情投入拍嘢會疏忽佢哋,作為單親媽媽,照顧小朋友係我責任,我會放第一位,所以拍嘢係玩票性質。我更加唔想狗仔隊影我嗰陣,可能連細路都影埋,咁對佢哋好唔公平,佢哋雖然係我仔女,但有自己人生,我唔想因為自己工作影響到佢哋。」她甚至沒告訴子女自己曾是明星,就算同學家長告訴子女,他們才回來問,她亦只會輕描淡寫點點頭,不會多講半句。



Gloria的兒子今年23歲,讀電腦,19歲的細女也上了大學讀獸醫,面對一對子女學業有成,Gloria坦言有種失落、空虛感,但空虛卻引發另一種動力,因而年初已蠢蠢欲動,想拍寫真留個紀念,但她想減到自己滿意才拍,所以拖了大半年才實行,更早已知會了一對寶貝子女︰「其實我一向都鍾意搞作,之前的藝術作品都係同女性議題有關,喺中國人社會裏面,可能都覺得好大膽,至於影呢輯相,我唔覺得同母親角色有抵觸,因為仔女都已經長成、懂性,他們都覺得媽咪你想做自己嘅嘢就做啦。」



尚有幾年入「五」,Gloria說希望人生更豐富,更隨心所欲地生活︰「我希望可以幫到唔同嘅女性,我係過來人,事業上少年得志,又早婚早生BB兼離婚,三十歲前已經完成晒其他人嘅一生,有些人生的經驗、想法很想與其他女性分享。」她說揀相過程很忐忑,因為每張相她都滿意,難下抉擇︰「好想將自己唔同面貌呈現畀觀眾睇,其中一輯穿上三點式披上乾濕褸嘅相,我最鍾意,因為呢個最唔似我,相中我要表達高度自信。但就算而家減咗磅,我都唔係好夠膽好自信,平時出街我都好似成個幪面俠咁,包到冚。」半年減36磅,對於一個從來不減肥的女人,確實是挑戰︰「對我嚟講係大挑戰,但我覺得掌握到,整個過程好開心,我想減肥,用幾多時間由自己控制,開頭係迫自己做,之前有細路真係好難減肥,佢哋會問你點解食咁少嘢,但因為有目標去減,所以好有動力。」



變靚再上路,是否想在事業上再有一番作為︰「我唔會諗太多,我細個入行時都冇諗過咩高峰或者要好紅。影一本相集自己可以完全操控,但做演員,很多其他因素影響,就算我想再出嚟拍嘢,但你仲有冇市場、有冇人搵你?加上而家電影同電視產量都減少,同八、九十年代差好遠,當然但如果有機會,我都想試。」



談到兩代間相處,葉蘊儀覺得作為父母,開明及溝通很重要,她自稱是嚴母,但對子女卻採開放態度︰「我哋無所不談,但我個人着重同佢哋討論、分析,會同佢哋分析事件前因後果,你哋承唔承受到先?講咗個結果你聽,你都要行,咁咪行囉。」Gloria並非怪獸家長,她從不會安排一大堆的學習班︰「我好open,鍾意就學,唔鍾意咪唔好學,好多香港父母,覺得你一定要學音樂、一項運動,但對我嚟講,識就得,例如要學游水,原因係遇溺都識游吖,唔會浸死,至於其他運動,識少少可以幫助你社交,所以學嘢得兩個目的,係求生同社交。」



撰文︰祖李

攝影︰馬太林

攝錄︰廖達燊

場地提供︰Spring Medical

化妝:Krisie Wong

髮型:Daniel

鑽飾:帝后 My Queen Diamond



-----------------------------



-----------------------------



(攝影︰馬太林)  葉蘊儀說現在依然憧憬愛情,加上仔大女大,可以獨立,她可以完全追尋自己的生活 葉蘊儀說現在依然憧憬愛情,加上仔大女大,可以獨立,她可以完全追尋自己的生活
 尚有幾年入「五」,Gloria說希望人生更豐富,更隨心所欲地生活

尚有幾年入「五」,Gloria說希望人生更豐富,更隨心所欲地生活
 葉蘊儀從一代玉女變師奶,再從師奶變回美魔女,正如她的過山車人生

葉蘊儀從一代玉女變師奶,再從師奶變回美魔女,正如她的過山車人生
 葉蘊儀覺得作為父母,開明及溝通很重要,她自稱是嚴母,但對子女卻採開放態度

葉蘊儀覺得作為父母,開明及溝通很重要,她自稱是嚴母,但對子女卻採開放態度

鍾意就快D Share啦!