掃呢頁CODE去手機

2019年10月2日 星期三

林子博:兼職送上門 兄弟請林子博食「有情雞」 __,林子博,

解燃眉之急。不獲無綫續約的藝人林子博,台前幕後的好兄弟紛紛送上鼓勵與祝福,分批約他食「Farewell飯」,令他深受感動:「好似一班攝影師同事咁,坦白 ...


解燃眉之急。


不獲無綫續約的藝人林子博,台前幕後的好兄弟紛紛送上鼓勵與祝福,分批約他食「Farewell飯」,令他深受感動:「好似一班攝影師同事咁,坦白講平時佢哋同我並肩作戰嘅機會好多,日常大家孖住做嘢,見佢哋多過見屋企人。成班『機佬』日前發起請我食飯,席間佢哋同我憶往事、閒話家常,又講好多鼓勵嘅說話。我哋喺有個『雞』字嘅舖頭飯聚,埋單時佢哋講笑話請我食『有情雞』囉。」


談到ViuTV力邀加盟,子博表示有興趣向節目及劇集方面發展,但暫未詳細傾談,幸而已有兼職工作「送上門」,令他頓解燃眉之急。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!