網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月10日 星期四

劉思希:同財爺玩父女戀?《愛回家》洋洋爆仲有下文 __,劉思希,愛回家,愛.回家,

呢Pair大家點睇?無綫藝員劉思希在處境劇《愛.回家之開心速遞》中飾演洋洋,「六美飯團」之一的她近日劇情講到她有機會「出Pool」,與財務部的俊華(由 ...


呢Pair大家點睇?


無綫藝員劉思希在處境劇《愛.回家之開心速遞》中飾演洋洋,「六美飯團」之一的她近日劇情講到她有機會「出Pool」,與財務部的俊華(由羅鴻飾演)有感情線!事緣因洋洋最近報讀了會計課程,向俊華請教會計問題,而令他對洋洋另眼相看,更邀約到澳門參加經濟論壇,似乎有發展機會。雖然俊華畀「六美飯團」取笑睇落年紀大成個阿伯咁,不過洋洋就為對方講好說話,仲真係想睇吓有冇火花!而另一邊廂俊華就畀八卦同事取笑「老牛食嫩草」,令戀情出現暗湧!


網民大讚羅鴻飾演的俊華維妙維肖,劉思希笑說:「俊華個造型真係好神似,第一次睇到已經覺得好搞笑,冇諗過可以同『財爺』談情,依家仲未知會發展成點。不過,好快『俊華』就會有情敵出現,大家記住留意,哈哈。」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!