網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月5日 星期六

【狗仔出更】Rosemary產後已收身 唔怕肥珍珠奶茶大啖啜 __,Rosemary,

攝影:梁繼光、羅德光
38歲名模Rosemary2015年成為人妻,嫁中印混血老公Jason,去年更升呢當媽媽,囝囝Hendrix跟她一樣在9月18日出生,母子每年都可以一 ...


38歲名模Rosemary 2015年成為人妻,嫁中印混血老公Jason,去年更升呢當媽媽,囝囝Hendrix跟她一樣在9月18日出生,母子每年都可以一齊慶祝生日。而Rosemary作為一位瑜伽老師,產後收身當然難不到她,已經極速回復健美身材。



日前《蘋果》在銅鑼灣遇見Rosemary,當日下午4時許,素顏的她穿背心短褲加拖鞋,單拖在銅鑼灣出現。雖然Rosemary沒有化妝,但相信一直有做運動習慣,故看來精神不錯,最初她一邊行一邊傾電話,然後索性站在路邊傾,傾得興奮時還手舞足蹈,傾了幾分鐘才掛線。



傾完電話,Rosemary便在旁邊一間賣台式飲品的店舖,和其他穿校服的學生妹一齊排隊買珍珠奶茶飲。未知是否講得太耐電話,Rosemary似乎好口渴,接過店員遞來的飲品後,即時大啖大啖啜,然後往附近一幢商業大廈繼續行,未知是否準備去做運動。





採訪、攝影:梁繼光、羅德光



-----------------------------



-----------------------------



攝影:梁繼光、羅德光 Rosemary邊行邊煲電話粥。 Rosemary邊行邊煲電話粥。
索性企埋一邊慢慢傾。

索性企埋一邊慢慢傾。
收身成功的她唔怕肥,買了大杯珍珠奶茶飲。

收身成功的她唔怕肥,買了大杯珍珠奶茶飲。
囝囝跟她同月同日生,剛剛滿一歲。

囝囝跟她同月同日生,剛剛滿一歲。

鍾意就快D Share啦!