網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月26日 星期二

楊文蔚:「跳高女神」楊文蔚自爆18歲初嘗禁果 __,女神,

楊文蔚喺節目大爆青春史。25歲「跳高女神」楊文蔚(Cecilia)擔任ViuTV節目《晚吹-女學生.吹水班》大談青春時光,分享中學時期的趣事。楊文蔚曾 ...




楊文蔚喺節目大爆青春史。


25歲「跳高女神」楊文蔚(Cecilia)擔任ViuTV節目《晚吹-女學生.吹水班》大談青春時光,分享中學時期的趣事。楊文蔚曾有花名叫「人民蔚」,全因她試過一拳打瘀男同學!她憶述當時某個男同學囂張指自己「練到好大隻」,全級的女生都可打他一拳,楊文蔚說:「咁我咪過去打佢囉!第二日佢就同我講話瘀晒。」自從之後,力大無窮的楊文蔚獲得「人民蔚」稱號。


分享浪漫回憶


而問到何時和現任男友初嘗禁果?楊文蔚竟大方回應:「我記得個日子好似係2012年10月尾!」兩人經常在社交平台放閃,錄影節目時男友亦在旁陪伴,楊文蔚大讚男友凡事都擺她做第一位,願意為她付出,又甜蜜分享二人最浪漫回憶:「中學水運會時候,所有社長都要朝早五點去到泳池布置同準備物資,佢知道之後,特登到屋企樓下陪我一齊去,之後先再返學。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!