網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月21日 星期四

畢彼特:畢彼特同30歲女視星Alia Shawkat傳緋聞 __,畢彼特,

畢佬與Alia最近密密見面,傳出緋聞。55歲荷里活男星畢彼特(BradPitt)自與女星安祖蓮娜祖莉(AngelinaJolie)離婚後,一直未有正式 ...




畢佬與Alia最近密密見面,傳出緋聞。


55歲荷里活男星畢彼特(Brad Pitt)自與女星安祖蓮娜祖莉(Angelina Jolie)離婚後,一直未有正式新歡,他最近兩個月與電視劇《Arrested Development》30歲女星Alia Shawkat數度約會,傳出緋聞!


畢佬與Alia最早被拍到一起,是在今年9月21日,一起於洛杉磯看舞台劇《A Play is a Poem》。他們上月24日曾一起於洛杉磯欣賞諧星Mike Birbiglia的楝篤笑《The New One》,更在後台與Mike以及一班人合照,被Mike上載社交網站Instagram。今個月16日,畢佬又與Alia現身洛杉磯Wilding Cran藝術館,友人Meral Melika Duran於Instagram上載他們與藝術家傾談的照片。


不過知情者否認兩人正在拍拖,表示:「佢哋有一齊出街,又共同興趣,但最多只係咁。佢哋唔係一對,冇戀情發生。畢彼特喺唔同層面又唔同朋友,呢個係其中之一。佢鍾意同朋友一齊。」


畢佬離婚後曾與麻省理工教授Neri Oxman以及靈修大師Sat Hari Khalsa傳過緋聞。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!