網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月23日 星期六

【add名人時尚】Janice Man 陳法拉紅裙人妻超搶眼 __,Janice Man,文詠珊,陳法拉,

JaniceMan和陳法拉早前在尖沙咀出席電影主題活動,兩位靚太人妻不約而同揀了鮮紅色服裝,非常搶鏡。JaniceMan紅裙線條摩登,焦點在喇叭形手袖 ...




Janice Man 和陳法拉早前在尖沙咀出席電影主題活動,兩位靚太人妻不約而同揀了鮮紅色服裝,非常搶鏡。



Janice Man 紅裙線條摩登,焦點在喇叭形手袖位,充滿設計感。陳法拉則以new twist的套裝穿搭法上陣,鮮紅西裝、黑長褲內,搭配黑色crop top,性感有型。紅色已經屬heavy的顏色,一配錯就極易變娘,妝容配搭要額外小心。兩人均以乾淨、髮界分明的髮型,搭配輕淡的眼妝作平衡,最後一片紅唇作提亮,令造型效果的完整度更高。



Janice Man 早前在尖沙咀出席活動。 Janice Man 早前在尖沙咀出席活動。
Janice Man 和主人家鄭志剛合照。

Janice Man 和主人家鄭志剛合照。
陳法拉和JM一齊坐,搶眼非常。

陳法拉和JM一齊坐,搶眼非常。

鍾意就快D Share啦!