網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月23日 星期六

陳展鵬清晨收工返家氹囡囡 小豬比嘆住啜手指懶畀反應 __,小豬,小豬比,羅志祥,陳展鵬,

小豬比咁快就7個月大,又靚又可愛,成個公仔咁。
陳展鵬清晨收工返家氹囡囡小豬比嘆住啜手指懶畀反應小豬比咁快就7個月大,又靚又可愛,成個公仔咁。陳展鵬與老婆單文柔的囡囡「小豬比」現已7個月大,展鵬今早 ...




陳展鵬清晨收工返家氹囡囡 小豬比嘆住啜手指懶畀反應



小豬比咁快就7個月大,又靚又可愛,成個公仔咁。

陳展鵬與老婆單文柔的囡囡「小豬比」現已7個月大,展鵬今早在ig上載囡囡戴住粉紅小頭箍,坐在BB椅上托住頭腳仔揈揈啜手指片段,展鵬跟囡囡傾偈,嫌囡囡沒太大反應。

展鵬對住囡囡說:「好嘆咁喎,Feel so good喎,係咪因為大咗便便,Poo Poo咗跟住好舒服依家,個肚好空好舒服係咪呀。喂,你有冇禮貌?同你講緊嘢,答兩句都好,你依家狀態如何?你話畀人聽其實你得6個零月(老婆正更正7個月了),係啦,畀少少反應好啦,以為有個公仔喺度添,冇反應喎,今日嘅反應係冇反應嘅反應。」在單文柔加把口氹囡囡,小豬比終於有反應叫了幾聲,最後還來個恐龍叫。

展鵬留言:「最近每日朝朝6、7點先收工,好似去咗外國生活咁!時間顛倒晒🤣但返到屋企見到b小豬比又開心晒!但係究竟係佢氹緊我開心?定係我氹緊佢開心呢#bossBB #陳小姐」。

小豬比腳揈揈好嘆。
小豬比腳揈揈好嘆。
聽到媽咪氹才有反應。

聽到媽咪氹才有反應。


爸爸忙開工,小豬比平時都是媽咪湊。

爸爸忙開工,小豬比平時都是媽咪湊。



鍾意就快D Share啦!