網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月23日 星期六

張栢芝:極頹嬲爆爆拍枱!張栢芝:我呢個傻婆 __,張栢芝,

張栢芝做咩咁激動呀?藝人張栢芝依家同細仔張禮承(Marcus)一齊喺新加坡度假,但佢依然每日都喺社交網同粉絲互動,呢日佢就晨早拍片同大家分享佢點樣極速 ...




張栢芝做咩咁激動呀?


藝人張栢芝依家同細仔張禮承(Marcus)一齊喺新加坡度假,但佢依然每日都喺社交網同粉絲互動,呢日佢就晨早拍片同大家分享佢點樣極速出門!見佢好快速地洗面、刷牙,之後就已經跳到梳頭環節,佢邊紮起長長秀髮邊話自己一陣去跑步:「因為呢,呢排食咗好多嘢,所以小朋友未起身,我就諗住出去跑步,跑一個鐘。」女星果然係去旅行都不忘要維持身材!


之後栢芝再喺限時動態愁爆地話自己係傻婆,仲趴喺枱頹到爆,到底發生咩事呢?佢話:「我呢個傻婆,原來我時鐘係校錯咗。」原來佢跑完步想去店舖搵朋友,但點知對方未開門,最後先發現原來佢個時鐘早咗三十分鐘!栢芝仲講到嬲爆爆拍枱,又表示:「年紀愈大,記憶力真的有少少變化。」唔緊要啦,半個鐘話咁快就過,趁呢個時間拍多幾段片同粉絲傾吓偈咪得囉!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!