網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月2日 星期六

林峯袁偉豪攜眷到賀取經 __,林峯,袁偉豪,

林峯帶埋未婚妻張馨月學嘢。
林峯袁偉豪攜眷到賀取經昨晚不少圈中藝人到賀,當中快將結婚的林峯、張馨月拖手到場,拍照時林峯更提點未來老婆望鏡頭,認真細心。另一對情侶袁偉豪(Ben)與 ...


林峯袁偉豪攜眷到賀取經

昨晚不少圈中藝人到賀,當中快將結婚的林峯、張馨月拖手到場,拍照時林峯更提點未來老婆望鏡頭,認真細心。另一對情侶袁偉豪(Ben)與張寶兒亦甜蜜到賀,拍照時作狀咀嘴,昨晨有份觀禮的Ben說:「大家跑步有傾心事,依家佢成家立室,做個有腰骨嘅男人,好戥佢高興!(觀禮時有冇學到嘢?)點都吸收到啲。(幾時到你做有腰骨嘅男人?)幾時都要有腰骨,山聰攞咗牌,我排定隊囉!(有婚期?)快o架要夾好多嘢,有消息再公布!」

吳卓羲呻冇伴

山聰好友胡定欣與胡蓓蔚結伴到場,胡定欣穿黑色晚裝裙低胸上陣,直言興奮到失眠:「我哋係新郎哥嘅兄弟,又係姊妹身份,我同佢住同一條邨,所以又係邨民。大家識咗好耐,由同事、跑友變成依家嘅知己,見佢搵到一生至愛,好開心!」好兄弟吳卓羲則獨自赴會,問到為何沒有攜眷?他說:「我都冇,有啲失落,緣分到就有。呢排開工,我都想盡快有,林峯又爬埋我頭,我會努力」其他到賀藝人包括佘詩曼、曾志偉、陳煒、李施嬅、陳展鵬、單文柔與苗僑偉夫婦等,相當熱鬧!



佘詩曼
  • 佘詩曼
姚子羚(左)與唐詩詠扮靚靚到賀。

  • 姚子羚(左)與唐詩詠扮靚靚到賀。
袁偉豪有計劃,張寶兒就快有「嫁期」!

  • 袁偉豪有計劃,張寶兒就快有「嫁期」!
胡蓓蔚(左)悉心打扮,胡定欣低胸搶鏡。

  • 胡蓓蔚(左)悉心打扮,胡定欣低胸搶鏡。
胡杏兒

  • 胡杏兒
吳卓羲

  • 吳卓羲
最佳拍檔李施嬅穿旗袍優雅現身。

  • 最佳拍檔李施嬅穿旗袍優雅現身。



鍾意就快D Share啦!