網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月2日 星期六

敖嘉年:真.爆樽!敖嘉年扑到李泳豪出血 __,敖嘉年,李泳豪,

嘩,都幾牙煙!藝人敖嘉年向來有功夫底子,前晚為劇集《伙記辦大事》拍攝一場向李泳豪爆樽的戲份時,不慎傷及對方額頭及鼻,大感不好意思,事後更公開於社交網講 ...


嘩,都幾牙煙!


藝人敖嘉年向來有功夫底子,前晚為劇集《伙記辦大事》拍攝一場向李泳豪爆樽的戲份時,不慎傷及對方額頭及鼻,大感不好意思,事後更公開於社交網講Sorry。前晚,敖嘉年與李泳豪、陳瀅、黃栢文、陳志健等在大牌檔拍攝外景,拍攝一場他用假的糖膠玻璃樽扑李泳豪的鏡頭時,他就不慎扑傷對方,令李泳豪額頭腫了一片及鼻骨位刮傷。


捱打好過打人


敖嘉年受訪時憶述事發經過,他謂:「場戲講及栢文哥嚟尋仇,話我條𡃁李泳豪賣假煙,要我交人,我惟有攞個樽一嘢扑落泳豪度,好過佢畀人打扑完之後自己個心都好唔安落,因為戲入面我係一個好錫啲𡃁嘅黑社會大佬。」其實戲內戲外敖嘉年都很不安落,因為這一下真的令李泳豪爆缸,他謂:「佢流血,真係爆缸,止咗血之後佢都頂住,搽啲遮瑕膏遮住就繼續拍攝,我都勁唔好意思,其實每次拍打人都好驚,因為好難就,畀人打反而好哋哋,好在冇傷及泳豪隻眼,如果唔係我就仲唔安落。」幸而這個鏡頭導演都很滿意,更是一Take過不用補拍,看回拍攝片段時,都戥李泳豪痛呢!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!