掃呢頁CODE去手機

2019年11月4日 星期一

謝婷婷:屋企係第一位!謝婷婷晒長腿歎茶 __,謝婷婷,

謝婷婷撇低囡囡,歎番杯茶先。喺加拿大秘密產女嘅謝婷婷,B女生父身份仍然成謎,不過婷婷有女萬事足,母愛氾濫咁話囡囡就係佢嘅全世界。今日婷婷再度上載新相, ...


謝婷婷撇低囡囡,歎番杯茶先。


喺加拿大秘密產女嘅謝婷婷,B女生父身份仍然成謎,不過婷婷有女萬事足,母愛氾濫咁話囡囡就係佢嘅全世界。今日婷婷再度上載新相,見佢穿上及膝長靴,翹住雙腿好休閒歎緊杯嘢飲,見佢身材苗條已經回復番昔日狀態,佢留言話:「Home is where the heart is.(家是心之所在)」睇嚟做咗媽媽嘅婷婷將屋企放第一位!


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!