掃呢頁CODE去手機

2019年12月14日 星期六

【連咀2次】C君認暗戀老婆10幾年 自爆結婚因為黃子華 __,C君,黃子華,

(攝影:陳俊強)
提到陸永爆C君已暗戀天頤20年,C君聽後即澄清說:「我唔係暗戀,係明戀。」而老婆天頤就笑謂:「紙都係包唔住火,我幫唔到你。」當得悉是好兄弟陸永爆料時, ...






提到陸永爆C君已暗戀天頤20年,C君聽後即澄清說:「我唔係暗戀,係明戀。」而老婆天頤就笑謂:「紙都係包唔住火,我幫唔到你。」當得悉是好兄弟陸永爆料時,C君說:「佢有乜資格去評論我?佢擺過酒,經過呢個測試先啦,今日之後我敬佩所有擺過酒嘅人,因為真係好攰。」C君又笑指麥玲玲給他們的吉時太夜,雖然都有幾小時休息,但真的很累。提到他化身美少女戰士中的「水野亞美」接新娘,C君話:「我都唔明點解唐詩詠會覺得我細個鍾意美少女戰士,大個仲要鍾意到化身埋佢?我仲以為同佢(唐詩詠)好friend!」至於唐詩詠指沒想到C君會結婚,以及表示他的「愛的誓言」很感動,C君說:「我單戀咗佢10幾年,終於可以同佢拍拖,唔通我諗想快啲分手咩?梗係想開花結果啦。」C君又透露結婚是因為黃子華,他說:「佢曾經同我講過,如果搵到一個可以相處得好好嘅伴侶,就應該要諗『佢唔會為你帶嚟幾多唔開心』,既然一個咁有智慧嘅人都咁講,令到我諗結婚呢樣嘢。」



C君又透露他的「愛的誓言」,其實是來自黃子華棟篤笑中有關婚姻主題的內容:「其實都係為咗搞笑,我唔係為咗感動佢,但原來見佢着住婚紗行入嚟嗰一刻係真係會感動,我自己都有眼濕濕。」他又指今晚找了《100毛》主播專家Dickson做MC,而婚後將有幾天休息時間,至於度蜜月則要等待下年才可成行。



採訪:盧妹、攝影:陳俊強



(攝影:陳俊強) C君與拍拖5年的黃天頤今日拉埋天窗,兩人晚上在中環設宴。 C君與拍拖5年的黃天頤今日拉埋天窗,兩人晚上在中環設宴。
雖然怕醜,但C君亦有同天頤連咀2次。

雖然怕醜,但C君亦有同天頤連咀2次。
可以跟暗戀10幾年的天頤結婚,C君當然開心。

可以跟暗戀10幾年的天頤結婚,C君當然開心。
C君透露當初因為黃子華的說話,才想「結婚」這件事。

C君透露當初因為黃子華的說話,才想「結婚」這件事。

鍾意就快D Share啦!