掃呢頁CODE去手機

2019年12月18日 星期三

王梓軒:勁搶手 王梓軒3個廣告喺手分7個身 __,王梓軒,

勁呀!王梓軒將舉行十周年演唱會,日前為為代言的三個電器產品拍廣告,他將最拿手玩嘅Acapella融入廣告中,其中一part同時出現了7位梓軒:「今次個 ...




勁呀!


王梓軒將舉行十周年演唱會,日前為為代言的三個電器產品拍廣告,他將最拿手玩嘅Acapella融入廣告中,其中一part同時出現了7位梓軒:「今次個廣告好得意,但我有少少整蠱自己,我哋將三個電器產品,捲埋喺一個廣告中,冇請其他演員,全部都係我嚟,全家都係軒,包含咗好多CG疊影嘅王梓軒,亦有好多音樂,有我最鍾意嘅Acappella,所以喺拍攝時要不斷製造唔同嘅性格出嚟,有時都驚連唔到戲㗎,所以靠大家同我一齊記住,幾好玩!(有冇份參與度橋?)有呀!其實個客戶本身有睇過我之前『小王子大樂隊』嘅演出,我複製咗好多次,唱好多次嘅聲部,完成一個Acappella嘅音樂,如果王梓軒嘅日常,潛意式分咗好多個王梓軒出嚟,而每一個都有崗位,掃地、批蘋果,搞啲水機,無啦啦又唱歌呀!呢個就開正我嗰瓣,因為可以喺個音樂上寫劇本,有啲聲效,又做到人來人往嘅效果。」


其中一個分身,梓軒更即興跳舞,梓軒話:「其實我今日好多角色靈感都係嚟自我身邊嘅人,有時就會幾個合埋一齊,比較佻脫狂野跳舞嗰個,靈感都係嚟自幾個八、九十年代嘅歌手,再加上我啲同事深夜打機跳舞,做到壓力太大就開嚟打機跳舞,跳舞嘅舞姿有少少係倣效佢哋,有啲含羞答答又係模仿身邊朋友亦有啲合唱團嘅動作,亦都係模仿藝術中心嘅小朋友,有好多靈感…… 」而廣告歌都係梓軒演唱會主題曲《多得你》。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!