掃呢頁CODE去手機

2019年12月2日 星期一

李麗珍:【自己救自己】李麗珍抑鬱未好番冇睇醫生 __,李麗珍,

有阿女喺身邊,其他嘢可以慢慢嚟……藝人李麗珍今日出席ViuTV最新真人騷節目《一切從失婚開始》的造勢活動,節目中她與一名男素人結伴同遊台灣,了解當地婚 ...




有阿女喺身邊,其他嘢可以慢慢嚟……


藝人李麗珍今日出席ViuTV最新真人騷節目《一切從失婚開始》的造勢活動,節目中她與一名男素人結伴同遊台灣,了解當地婚姻文化同時,二人互相訴心聲:「第一次同素人傾心事,仲要係一名男性,覺得幾好傾,唔使理之後點,當佢係訴心聲機器乜都講,係一個發洩方法,同熟人講得多都覺得悶。」有講到感觸落淚?她笑說:「我比較難喊,除非有大件事,我比較怕醜,反而係安慰番佢,因為佢仲放唔低之前段感情。」


李麗珍表示是從影以來首次拍攝旅行真人騷,最難忘的是一落機就大感冒到返香港:「今日都仲胃痛。(拍攝好大壓力?)唔係,可能之前做嘢捱得辛苦冇休息。」續透露節目中會上山區探訪一對結婚幾十年、不理世俗的恩愛夫妻:「佢哋嘅愛好簡單,係我哋城市人比較少接觸。(追求者畀到你簡單幸福?)一半半,做咗城市人耐咗,冇得就咁話搬上山乜都唔理。(真係一齊咗會考慮上山住?)咁要問吓佢。」


提到與著名填詞人潘源良的一段情結束後,一度情緒受困患上抑鬱,她指不再轉牛角尖,更自己幫自己逃出困局:「喺節目入面有講。(點自己醫自己?)例如畫畫同聽心理醫生分析。(有睇心理醫生?)冇,係朋友問咗意見話我聽,冇去到要睇咁嚴重,不過情況繼續都係咁就真係要睇。(囡囡有幫你?)佢叫我振作,感動到靜雞雞喊。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!