掃呢頁CODE去手機

2019年12月1日 星期日

小肥嘆好友太信人 只想佢安全返嚟 __,小肥,

小肥直指陳慧敏「唔聽人勸」。
小肥嘆好友太信人只想佢安全返嚟歌手小肥和陳慧敏是相識十多年的閨蜜,對於好友在開羅被非禮,他昨日受訪時說:「之前有同佢聯絡,但呢幾日冇,我啱啱先知,唉! ...




小肥嘆好友太信人 只想佢安全返嚟

歌手小肥和陳慧敏是相識十多年的閨蜜,對於好友在開羅被非禮,他昨日受訪時說:「之前有同佢聯絡,但呢幾日冇,我啱啱先知,唉!聽到梗係又擔心又嬲,會立即打畀佢,我會大聲叫佢『你醒定啲啦』!佢個人太信人,覺得個個都係好人。雖然佢唔係最靚,但女仔都係蝕底,我只想佢安全返嚟。」

他坦言得知Vivian孤身展開100日旅程,由絲綢之路開始,再到新疆、巴基斯坦、印度、杜拜、埃及和尾站意大利時,已多次叮囑她萬事小心:「我叫佢去印度要搵個女導遊陪,同埋唔好一個女仔出街,但佢就夠膽死一個女仔周圍去,佢黐線o架!我覺得一個女仔去旅行係好有理想,但要顧吓安全囉。」Vivian另一好友許廷鏗表示已聯絡對方,指她在安全地方,大家可以放心。他讚Vivian勇敢及堅強,寫出個人經歷,警惕其他人要保護自己。






鍾意就快D Share啦!