掃呢頁CODE去手機

2019年12月21日 星期六

朱智賢IG上載池邊照超誘人 網友超抵死留言:你要睇脊醫嗎?! __,朱智賢,

朱智賢IG上載池邊照超誘人 網友超抵死留言:你要睇脊醫嗎?!
2013年參選香港小姐出身,其後加入無綫的朱智賢(Ashley),昨日(20日)在個人Instagram上載一張池邊照,海天一色配搭超誘人POSE,連 ...




2013年參選香港小姐出身,其後加入無綫朱智賢(Ashley) ,昨日(20日)在個人Instagram上載一張池邊照,海天一色配搭超誘人POSE,連好友黃建東都留言「朱朱出招喎,個拱橋唔簡單~」,亦有不少網友大讚,但同時亦有人留言問:你要睇脊醫嗎?!

撰文:異種火星人|圖片來源:朱智賢IG



朱智賢IG上載池邊超誘人POSE相

朱智賢(Ashley)因2013年參選香港小姐,從而加入無綫,雖然在比賽期間沒有贏得任何名次,但在J2旅遊節目《3日2夜》中,不時大騷身材而人氣急升,擁有172CM的身高,狂騷32C上圍加42吋長腿而被獲封為新咪神,成功俘虜了一班粉絲。

朱智賢





Ashley除了在節目上大騷身材外,私下亦會在個人社交平台Instagram上大派福利照;日前,她就在IG Stories上載磅重照片,公開其體重51.9KG,還留言道:「實在是太多人話我越嚟越瘦,上一上磅查證一下,其實真係冇瘦到。」



朱智賢



而昨日(20日),Ashley在IG上載了一張她穿著比堅尼躺在池邊,拱腰踮起腳尖,大晒長腿,做出類似拱橋的姿勢,就連好友黃建東亦有留言「朱朱出招喎,個拱橋唔簡單~」





不少網友看到後都紛紛留言表示:「高潮迭起」、「跪求正面」、「身材好好哦,想要你」、「我究竟係熱氣定真見到呢張嘢而流鼻血」;但Ashley另一好友陳芷尤則反問對方:「有冇整親條腰」,亦有網友抵死留言:「你要睇脊醫嗎?」,也有人將重點放在Ashley背後海天一色的靚景上。






來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!