掃呢頁CODE去手機

2019年12月13日 星期五

【三夫當關】關智斌孖陳家樂楊天宇做節目 爆簽約前Mani必問問題 __,關智斌,陳家樂,

英皇旗下三位男神級藝人,關智斌、陳家樂、楊天宇,近日組隊做節目主持,推出首個自家綜藝節目《三夫當關》,首集已大爆不少圈內秘密,包括當初入行時見Mani ...






英皇旗下三位男神級藝人,關智斌、陳家樂、楊天宇,近日組隊做節目主持,推出首個自家綜藝節目《三夫當關》,首集已大爆不少圈內秘密,包括當初入行時見Mani的經歷。

關智斌作為最早入行的大師兄,陳家樂大爆當初Kenny簽約時選唱了一首很高難度的歌曲,便是王力宏的《唯一》。Kenny笑說:「我直程喺老闆間房度唱,後來我問Mani係咪因為我唱得好所以簽我。」怎料當時Mani答:「唔係呀,我真係未見過一個咁唔知醜嘅男仔唱得咁核突,但又覺得自己好好聽,不過我哋正正需要一個咁嘅人。」就是這樣,Kenny便開始了跟英皇至今16年的合作生涯。





點擊睇男神圖輯!






關智斌、陳家樂、楊天宇首度合作做節目《三夫當關》,大爆行內秘密。 (資料圖片)



關智斌又揶揄家樂:「你都係唱家班嚟喎!」陳家樂自謙:「我以為自己唱歌好好聽,所以就參加新秀。不過其實我唔係Mani簽嘅,係其他同事襯Mani唔喺香港就簽咗我,之後Mani返到嚟好嬲問點解會簽咗我呢條友。」家樂又回憶入房見Mani時被問到:「陳家樂呀,你講呀,你憑乜嘢要我簽你呀?」陳家樂當場被震懾:「我無理由同佢講因為啲人覺得我靚仔㗎嘛,我以為佢想即刻解我約,唯有同佢講:對唔住呀Mani,我以後會比心機㗎。」但三人隨後發現,原來每次Mani簽約前也會問:「為什麼我要簽你?」這問題,而Kenny更大爆當年自己這樣答Mani:「因為我靚仔囉。」





其實陳家樂當年是參加新秀入行。 (資料圖片)





來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!