掃呢頁CODE去手機

2019年12月13日 星期五

【娛講Video Talk 3】46歲逆齡森美自曝其短:我籮柚唔夠脹卜卜 __,森美,

46歲的森美外表襟老,博士KKwong都讚他似20幾歲,但森美自爆缺點是籮柚冇肉:「我同丁子朗啱啱拍完《森美旅行團》,我上身好fit,大家着雙撲手褲, ...






46歲的森美外表襟老,博士K Kwong都讚他似20幾歲,但森美自爆缺點是籮柚冇肉:「我同丁子朗啱啱拍完《森美旅行團》,我上身好fit,大家着雙撲手褲,我望佢籮柚,衰仔,我真係輕輕打咗佢一吓,彈手嘅,我點做運動都唔夠佢脹卜卜,因為我籮柚肌肉比佢流失快,我覺得好多女仔做瑜伽、長跑,但冇做重量運動,同埋要食番多啲補充蛋白質,有番籮柚自然青春好多。」








鍾意就快D Share啦!