網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月19日 星期日

陳詩欣:《3日2夜》女神!陳詩欣整裝待發望再闖樂壇 __,《3日2夜》,女神,陳詩欣,

陳詩欣唱歌出身。無綫節目《3日2夜》女神陳詩欣(Eunice),已先後拍了5輯節目,最近獲無綫安排加入《學是學非》做「是非精」主持,她坦言很開心:「畀 ...




陳詩欣唱歌出身。


無綫節目《3日2夜》女神陳詩欣(Eunice),已先後拍了5輯節目,最近獲無綫安排加入《學是學非》做「是非精」主持,她坦言很開心:「畀份大禮物我!」由於她是《學》的新丁,故非常緊張:「節目裏面好多師姐好勁,企喺佢哋隔籬,我完全係妹妹學嘢,兩個節目性質好唔同,覺得學到好多嘢。」


變得獨立


唱歌出身的她坦言以前轉數不夠快,口才又唔叻,但主持節目後慢慢得以改進:「依家應變能力好咗,口才要再努力啲。」她承認以前好多事要靠經理人及家人幫手,加入無綫後變得獨立:「好似被一個朋友呵護住,乜都幫你安排晒。經過經年訓練,我嘅自理能力高咗、獨立咗。」


去年推出一首單曲的Eunice坦言有唱歌癮,但會等合適時機再做歌手,對拍劇或電影亦感興趣:「以前細個做嘢好心急,但依家發覺心急係冇用,會準備好自己一步步咁行,咁樣會紮實啲,唔想人哋話『陳詩欣呀?冇所謂啦,可以搵第二個取代』,我真係好想做到一個位,令人諗起呢個角色或呢首歌而搵陳詩欣。」


恨家的心


單身的她去年在Super Girls成員Jessica婚禮上搶花球失敗,問到是否恨嫁?她笑言:「恨嫁㗎,但要搵到對象先。」經常做「空中飛人」的她忙個不停,她說:「我好鍾意做嘢,呢刻會以事業為先,因為試過冇機會,所以一有機會會好好把握,做好啲工作,拍拖嘅嘢隨緣」


場地:Victorian Rose Tea Room

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!