網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月19日 星期日

石詠莉:同公司唔夾 石詠莉計劃離巢 __,石詠莉,

要同老公商量下先。藝人石詠莉有份參與新片《致富者聯盟》拍攝,到訪法國康城開工,她自言拍攝前對玄學零知識,多謝師傅李居明找自己加入團隊,跟負責唱主題曲。 ...




要同老公商量下先。


藝人石詠莉有份參與新片《致富者聯盟》拍攝,到訪法國康城開工,她自言拍攝前對玄學零知識,多謝師傅李居明找自己加入團隊,跟負責唱主題曲。她直言除了在對方身上學到很多吸金大法外,連身旁的單身的女性朋友也受惠:「其中有兩位已即刻拍拖。(後悔咁快被老公私有化?)冇,我覺得我老公好好,係好強嘅潛力股,唔係樣樣講錢嘅,有啲嘢錢係買唔到嘅。」


談到未來事業發展,石詠莉透露計劃離巢:「同唱片公司仲有少少合約,依家會同老公商量吓,日後簽公司定還是自己做製作。我成日都講,簽經理人公司好似拍拖一樣,最緊要大家夾。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!