網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月20日 星期一

【新人金獎】AK起哄請MIRROR食飯 姜濤自爆要問阿媽拎零用 __,姜濤,

AK起哄姜濤請全員食飯姜濤即謂收入全上繳母親。
【新人金獎】AK起哄請MIRROR食飯姜濤自爆要問阿媽拎零用AK起哄姜濤請全員食飯姜濤即謂收入全上繳母親。MIRROR成員姜濤及江熚生(AnsonKo ...




【新人金獎】AK起哄請MIRROR食飯 姜濤自爆要問阿媽拎零用

AK起哄姜濤請全員食飯姜濤即謂收入全上繳母親。

MIRROR成員姜濤及江熚生(Anson Kong,AK)出席新店開幕,吸引過百鏡粉逼爆店舖,場面墟冚!談到美容心得,姜濤透露夠瞓自然皮膚好,入行後更要把握時間睡覺,自爆最誇張可瞓足24小時,果然是一名睡寶寶!AK則謂最多瞓8至10小時,護膚全靠每日化妝前敷面膜,工作完便馬上落妝,隨即被姜濤踢爆他經常弄濕洗手間。

問到會否幫女友敷面膜?AK表明未試過,但曾因做Gym令雙手「不舉」而叫媽咪幫手敷面,又笑言幫女生吹頭才是殺手鐧!姜濤則謂將來有女友也不會代勞,皆因敷面及吹頭是私人時間。

談到姜濤在《十大中文金曲》奪「最有前途新人」金獎,及MIRROR同奪銀獎,二人開心獲港台肯定,姜濤坦言起初不知道是金獎,認為去年的成績已超出預期;AK即起哄叫姜濤請食全隊MIRROR食飯,又謂相信網絡紅人「瓊姐」打造的「姜濤年報」,指他豬籠入水!姜濤即解釋收入全數「上繳」姜媽:「阿媽比我更清楚收入,我要問阿媽攞零用錢㗎,畀幾多視乎她心情,所以我不能跟阿媽嗌交,會被她經濟封鎖,哈哈!」






鍾意就快D Share啦!