掃呢頁CODE去手機

2020年1月15日 星期三

張振朗:張振朗獲獻吻!張曦雯主動溝王浩信 __,張振朗,張曦雯,王浩信,

張振朗同張曦雯一攞完獎就開工。日前獲飛躍進步獎的張振朗與張曦雯(Kelly)為新劇《踩過界II》開工,拍攝期間獲同劇演員王浩信與蔡思貝送上蛋糕及香檳慶 ...




張振朗同張曦雯一攞完獎就開工。


日前獲飛躍進步獎的張振朗與張曦雯(Kelly)為新劇《踩過界II》開工,拍攝期間獲同劇演員王浩信與蔡思貝送上蛋糕及香檳慶祝得獎,令兩人既驚訝又開心,之後浩信與思貝吻賀兩人,振朗被浩信吻完後被取笑滿面通紅。浩信透露這個驚喜是思貝出的主意,眾人希望新劇收視也能飛躍進步。Kelly表示頒獎禮當晚未有機會恭喜振朗,大爆對方烏龍事:「頒獎禮後,佢應該要去做公司嘅節目講得獎感受,但佢走咗,我打畀佢嘅時候,佢已經返咗屋企。」振朗解釋以為只有男女主角需要拍攝,不知道自己有份。


講到拍攝場口,Kelly稱浩信在劇中角色比較內斂,她要打開對方心扉,問到是否由她做主動?她說:「我都主動,因為我係外國返嚟所以都Open啲。」她又自言日前跟對方拍了床戲,為浩信獻出第一次:「係我第一次拍床戲,不過冇嘢睇,因為太攰瞓着咗。」Kelly透露該劇預計拍至四月,新年要在工作中渡過,她興奮地說:「係我第一次新年要開工,之前都避開咗,今年第一年派開工利是。(攞咗獎,利是會加碼?)我好樂意去派,因為我今次嘅少少成功係靠台前幕後好多人幫我,大家都好錫我,我想大家開心,預計要派五位數字嘅利是。」


攞獎當鼓勵


至於得獎後即開工,振朗稱獲獎當下一刻是開心,是一個鼓勵,但過後就要接受現實努力開工:「攞咗個獎係多咗動力,要再努力畀心機,今日要拍13個鐘,我開工前都有去跑步。」慶祝方面,他謂仍未有時間正式慶祝,頒獎禮當晚有回家跟家人吃了個快飯:「我食咗塊雞扒,因為健身中,我好鍾意喺特別日子都鞭策自己,之前生日都係做Gym。(女友點同你慶祝?)佢有好好恭喜我,第二日好匆忙咁食咗牛扒。其實得獎當晚已經好開心,我落台時有好多人走埋嚟情深咁攬住我同拍一拍我,呢個係一個尊重,好感動,已經當係一種慶祝。」


提到周嘉洛獲最佳男配而引發不少網民戥振朗不值,因為振朗連提名也沒有,他認為周嘉洛把角色演繹得很好:「佢嘅角色成為好多話題同點擊高,我冇所謂,有獎攞已經OK,我心滿滿足,因為我都未攞過飛躍,我覺得唔好同人比較,我想自己再有突破,所以我先要努力去健身,想再準備好啲,覺得同自己比好過同人比較。」


馬國明請食飯慶功?


Kelly在頒獎禮第二朝已經開工拍劇,她全不介意:「攞獎係鼓勵,有咁好嘅劇本同角色令我更加畀心機,攞獎係支強心針,唔想令大家失望。(慶祝咗未?)未,頒奬禮當晚同朋友一齊食咗辣蟹。《白色強人》預計下星期食飯慶祝,因為套劇攞咗最佳劇集,而馬國明攞咗視帝。(邊個埋單?)冇所謂,照計就應該係馬國明,或者一齊夾份囉!依家大家仲度緊期食飯,我暫時去到,《白色強人》嘅監製係我嘅伯樂,佢畀咗好多機會我,所以好想同佢一齊分享喜悅。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!