掃呢頁CODE去手機

2020年1月20日 星期一

後記:一見如故好窩心 __,

大功告成,兩個齊齊吹蠟燭,好Warm呀!
後記:一見如故好窩心千嬅能參與《我和星星有個約會》很開心,她覺得好玩,可以跟粉絲一齊經歷生活的體驗,藝人都有明星形象,但實際上亦有好貼地的生活習慣。至 ...




後記:一見如故好窩心

千嬅能參與《我和星星有個約會》很開心,她覺得好玩,可以跟粉絲一齊經歷生活的體驗,藝人都有明星形象,但實際上亦有好貼地的生活習慣。至於藝人與粉絲之間,她指粉絲有時會好了解她,甚至比她自己更了解,因為他們會好細心觀察,跟粉絲關係好微妙,無形中累積了一份情感,她說:「大家咁近去接觸覺得好得意,坐低傾偈好似識咗好耐咁,都幾窩心。」

粉絲Yumi則覺得今次機會難得:「可以同自己鍾意咗十幾年嘅偶像一齊整蛋糕,感覺好唔同,喺歌迷會或活動上都係簡單或遠距離接觸,所以係好開心,佢仲分享咗佢生活同其他一啲想法畀我,令我更了解千嬅。」






鍾意就快D Share啦!