掃呢頁CODE去手機

2020年1月20日 星期一

【耳朵流產】孖麥玲玲合唱摸胸口 Bob短訊被炸爆:對唔住囉 __,Bob,林盛斌,麥玲玲,

Bob和麥玲玲唱歌夠嚇人外,只好以拖手和摸胸轉移視線。
【耳朵流產】孖麥玲玲合唱摸胸口Bob短訊被炸爆:對唔住囉Bob和麥玲玲唱歌夠嚇人外,只好以拖手和摸胸轉移視線。林盛斌(Bob)與麥玲玲在昨晚播出的《流 ...




【耳朵流產】孖麥玲玲合唱摸胸口 Bob短訊被炸爆:對唔住囉



Bob和麥玲玲唱歌夠嚇人外,只好以拖手和摸胸轉移視線。

林盛斌(Bob)與麥玲玲在昨晚播出的《流行經典50年》合唱《好好戀愛》,二人歌候已震撼觀眾,還要全程拖著手仔,最後Bob還將手壓在麥玲玲胸口,再擺出High爆樣,麥玲玲亦笑晒口!

隨後Bob在社交網貼電視截圖,留言:「得㗎嘞,夠嘞,我知呀,唔使再WhatsApp同PM我,對唔住囉......😒😒😒」,一眾圈中好友都留言,黃翠如一定是錯過了,留言「我要片」;主持陳敏之則謂「首歌真係好難長(隨後更正:唱)」;同在現場擔任嘉賓見證的林子善和孫慧雪分別謂:「最正係唱完首歌個一幕 你做乜嘢將隻手擺喺師傅個心口度」、「正到爆!!」

網民反應更是熱烈,留言兩極又啜核,「樂壇欠你一個獎」、「真心話唔差喎」、「耳朵流產」、「 隔夜飯都爭啲嘔埋出嚟」、「好想打爛部電視」、「真心忍唔到笑」、「真係好難聽」、「唱得唔錯喎,雖然個組合有啲騎呢」、「幾時有街頭busking?」等。




鍾意就快D Share啦!