掃呢頁CODE去手機

2020年1月18日 星期六

余思霆:C1:于淼余思霆多功能咪神網民撐上位 __,于淼,余思霆,咪神,

咁高質素,上位在望!擋不住的「峰」情!當元老級咪神包括高海寧、歐陽巧瑩及陳芷尤等紛紛「收咪」或離巢,實施「限奶令」的無綫仍有無限咪神「胸」湧而出。網民 ...




咁高質素,上位在望!


擋不住的「峰」情!當元老級咪神包括高海寧、歐陽巧瑩及陳芷尤等紛紛「收咪」或離巢,實施「限奶令」的無綫仍有無限咪神「胸」湧而出。網民推舉2020年五大無綫咪神,當中視近日憑劇集《多功能老婆》飾演34D小三上位的于淼,以及33C華姐冠軍余思霆為「進擊的咪神」,揚言視于淼為前輩的余思霆自稱根本冇得比,于淼則坦言性感零底線,全裸演出no problem!


「至強腿精」爆自信


2017年華姐冠軍余思霆,在劇集《她。她。她的少女時代》中大玩制服誘惑以護士Look電爆大叔曹永廉,深入民心。愛網晒水着照盡騷「湯碗胸」的她,更有另一武器43吋長腿,被網民稱為「至強腿精」,她熱愛水上運動及芭蕾舞外,更是三屆「台北市青年杯花式溜冰比賽」外縣市組冠軍,實力兼備。


對於獲網民捧為咪神,她直認開心:「有人討論係一件好事,不過近呢年肥咗少少,全身都豐滿咗,有好有唔好,上身豐滿啲,但大髀就肥啲。如果以身材同樣貌嚟講,我覺得自己身材係高分過個樣。至於優勢應該係腿,本身都算高。」至於網民將她與于淼比較,她說:「根本冇得比,因為佢係前輩,佢都係華姐出身,做《多》劇做得好好,係我要學習嘅對象。」


全裸演出冇問題


華姐出身的于淼由北京來港發展多年,近期憑劇集《多功能老婆》飾演小三「顏成功」、拆散楊千嬅及黃浩然而成功搶盡人氣,更因跟內地女星范冰冰撞樣而獲「將軍澳范冰冰」美譽!禾稈冚珍珠,私藏34D過人「胸器」的她,獲網民一致推舉為無論顏值、身材及氣場都超班的「進擊的咪神」之一。揚言今年目標是練出「蜜桃臀」的她說:「多謝網民抬舉,我覺得性感唔係只講身材,笑容都好緊要,好多外國女星笑起嚟真係電死人。我反而鍾意露背,仲想操弗有蜜桃臀,Pat Pat翹起係最Sexy,至於身材係要講整體美,唔係集中某部分。」談到性感底線,她揚言為演出可以像湯唯般豁出去:「如果好似湯唯拍《色,戒》咁,我都可以,只要係劇本合情合理同舒服,唔係賣弄就可以!」


34.5D劉穎鏇100%陽光咪神


備受力捧的2016年港姐亞軍劉穎鏇,早年在劇集《兄弟》飾演女拳手,拳拳到肉加上高顏值,已令宅男注視,近年憑《學是學非》成功入屋,老少咸宜,單是Instagram的追隨者已超過23萬。5歲開始打籃球,愛踩單車等運動的她練就一副好身材,難怪獲網民盛讚為「100%陽光咪神」!她說:「唔覺得自己係(咪神),但多謝網友咁支持,希望佢哋會支持我嘅工作如《學是學非》等,同埋希望我啲劇集快啲出,等佢哋可以留意多啲。」


34C鄧以婷「姣」森美出位


在熱播劇《黃金有罪》飾演舞女的鄧以婷,近年被網民指為「無綫御用姣花」,其中在《誇世代》胸壓森美拍床照更成網民熱話,在節目《3日2夜》浸溫泉晒事業線同樣成話題。對於被推舉為新一代咪神,她說:「唔敢當,對手太強,我冇信心!性感唔係只靠着衫,其他靚女嘅Ig我成日睇,好似劉穎鏇笑容好性感,余思霆對腳都好Sexy!我唔介意人哋覺得我性感,只係唔想人哋覺得我只係識得性感。」


35D胡美貽「豐胸」靠側臥


2017年落選港姐胡美貽,曾在旅遊節目《3日2夜》晒35D「心形胸」令網民眼前一亮。有腦有身材的她,和朋友合資700萬元在馬來西亞買30畝地種榴槤,又在港澳兩地開榴槤甜品店。自謙身材不算「神級」的她說:「余思霆、鄧以婷比較瘦,我就睇落較有肉地,希望畀到人體態靚、Positive嘅感覺。美胸方法係,適當嘅按摩都需要,始終係脂肪,要促進血液循環,我平時唔會仰臥,多數側瞓,發現好似是但一邊會大啲咁,依家減緊肥,好似細咗啲。」


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!