掃呢頁CODE去手機

2020年1月18日 星期六

張文采:冇諗過喺娛樂版出現 張文采重提羅鈞滿嗌驚 __,張文采,羅鈞滿,

張文采重提同羅鈞滿嘅一段情!前無綫主播張文采接受梁泰來的電台節目訪問,被喻為「新聞之花」的她,08年在珠海書院畢業,09年被無綫新聞部從亞視挖角過檔, ...




張文采重提同羅鈞滿嘅一段情!


前無綫主播張文采接受梁泰來的電台節目訪問,被喻為「新聞之花」的她,08年在珠海書院畢業,09年被無綫新聞部從亞視挖角過檔,不足3年就已坐上最睇重的6點半新聞主播寶座,10年來她更扶搖直上成為首席主播,甚至主持《新聞透視》,不過她就在去年11月辭職離開。事隔個幾月,回復自由身的張文采可以自由染髮、gel甲,又在節目中提及過去半年新聞部有不少員工相繼離開:「係有好多人離職,走得好急,有啲人唔似我要三個月通知,扣除OT補假更會即日走。而我離開有好多原因,首先工時長,亦因為有咗家庭,每日面對好多資訊都有唔開心,但我認為你打得呢份工,就要專業代表公司,如果接受唔到環境,咪辭職囉,所以我都辭咗職!」


提到感情生活,2018年10月張文采下嫁消防員老公,節目中,她除了談及與老公相識於英文補習班,大讚老公優點外,又講到早年與羅鈞滿4年情的感受:「冇諗過自己竟然會喺娛樂版出現,當時第一次被跟蹤,係驚到不知所措!但冇畀高層照肺,老細淨係提醒我出街唔好咁親蜜。」問到高層可有提醒她帶眼識人?她哈哈大笑說:「哈!又講呢啲!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!