掃呢頁CODE去手機

2020年1月10日 星期五

【蘋果驗樓】直擊詹Sir驗西營盤翰林峰 怒批「光永牆」 __,林峰,蘋果,

《蘋果驗樓》今集驗收恒地(012)西營盤翰林峰一個224方呎劏房,詹濟南「詹Sir」對特首林鄭月娥、立法會主席梁君彥、警察公共關係科高級警司江永祥等人 ...




《蘋果驗樓》今集驗收恒地(012)西營盤翰林峰一個224方呎劏房,詹濟南「詹Sir」對特首林鄭月娥、立法會主席梁君彥、警察公共關係科高級警司江永祥等人逐一抽秤,包括「漆婆亂咁嚟」、「樑均現唔持平」、「光永牆金玉其外」。至於單位交樓質素,恒地今次委聘中國建築旗下中海房作為承建商,有別於以往恒地旗下子公司承建,交樓質素高下立見,未計此單位詹Sir團隊已驗收3伙,得分由50多分至60多分,今次驗收單位76分暫時最高分。



今次驗收翰林峰5座中層戶,實用224方呎,從事金融業的業主陳生於2017年以約660萬元買入,「呢個單位向南,望港大,環境安靜,想讀書,想入港大,或者想吸收多啲書卷氣,係幾好嘅地方,又有綠油油山景,樓下有會所又近地鐵站。無論外籍人士、中環白領、港大或附近讀書嘅人都適合租呢度……同埋地契999年,地租會平啲,幾乎唔使點畀。地方都唔算好細,200幾呎都叫超過劏房水平。」這些都是他買入單位的原因。



記者在詹Sir入單位前,用心心夾「捐畀手足」字條的100元現鈔藏於廁所假天花上。大門旁就是廁所入口,詹Sir到埗,就見廁所假天花生口位閂唔埋。他企上打開生口位檢查說:「無嘢呀!(入面有無垃圾?)乜嘢都無,(使唔使摸吓周邊?)邊位有釘頭,其他業主要小心。睇假天花入面,要睇吓啲喉有無漏水,而家無漏嘅。不過蓋面閂唔埋,屬於瑕疵,要扣分。」由於他企上去路線與記者原先路線有別,現鈔所放位置變成他盲眼位,未有即時發現。記者臨時補飛,稱想學習如何檢查假天花,企上去趁他不為意時,漫不經意地把現鈔掃落地面,詹Sir隨即發現有物品從天而降,便說:「嘩!100蚊紙,拍硬檔,蘋果幫手捐畀手足。我一定唔會據為己有。」



入到廳房合一僅約100方呎空間,他升級變身「黃金驗樓師」,間接批評特首林鄭月娥,「有時啲漆婆亂咁嚟,我指油漆婆。曾經碰過一個漆婆,係又譴責,唔係又譴責,人哋過砂紙又話人磨損,一味叫人檢討,自己都唔知發生咩事。所以我成日都話,最緊要知咩事,要獨立調查。漆婆做得咁差,都要繼續做落去,因為啲人都要髹油㗎,係難為住喺入面啲人。」



講完油漆,又講牆身及橫樑,暗寸立法會主席梁君彥及警察公共關係科高級警司江永祥,「橫樑應該要平均咁表現出來,簡稱『樑均現』,結果橫樑唔持平,側埋一邊。均衡、持平先係好樑,而家大肚、不平衡,唔係一條好樑,做得咁差,拆鬼咗佢。上樑不正,嗯……睇吓下牆,都歪嘅。」所指下牆歪,是高低不平橫樑旁油漆粗糙。靠近開放式廚房一邊是剪力牆,又稱結構牆,他就指:「呢幅係永久嘅牆,表面仲光光滑滑呀,係幅『光永牆』,有時驗樓要小心呢啲『光永牆』,隨時會出現金玉其外,敗絮其中,特別近窗邊有水迹。」開放式廚房選用伸縮水龍頭,「開住熱水時,水管膨脹咗,伸縮無咁順,一味搏命搏力拉係無用嘅。要用『涼滋』,即係用涼水滋潤吓條管,涼涼地滋潤吓,你睇,支伸縮管就好容易收埋。咪住,睇吓有無啲『涼響』先,涼水造成嘅響聲,有啲人聽到會覺得唔順,覺得太唔合理,涼咋嘛,點會響㗎?」



詹Sir結果單位驗樓得分76分,其中欄杆零分,因為漏了兩條瀄膠,油漆扣40%分因多處粗糙,窗扣一半分因玻璃崩花、瀄膠有窿,「仲有條膠揈揈下」。他旗下團隊早前已驗收此盤3個單位,分數由50多至60多分,主要由於鋅盆、去水喉漏水。對於寫上「捐畀手足」的100元現鈔,他說::「我加多一嚿!(其實我哋整蠱你,你有無覺可疑?)梗係可疑,邏輯上無可能擺張銀紙係嗰度……(即係一早睇穿我哋?)係啦,你畀我,我係唔會要嘅,亦唔會令我貪心嘅,我係唔會驚嘅……啲錢。」然後他隨即在銀包取出另一張100元並謂:「我加多一嚿,捐畀手足。」



恒地發言人回覆,有關上述單位的所有需要執修的項目已完成修繕,將與業主保持溝通,盡快安排業主到場驗收。



樓盤租賃方面,利嘉閣地產黃祥勇表示,此盤5座低層C室,實用面積216方呎,以1.5萬元租出,呎租約69元。業主於2017年5月以595.3萬元買入,租金回報率逾3厘。本月屋苑暫錄4宗租務成交,現時有80個單位放租,租金叫價由1.6萬元起。





詹Sir指牆身光滑永久,簡稱「光永牆」, 指這種牆身金玉其外,敗絮其中。 詹Sir指牆身光滑永久,簡稱「光永牆」, 指這種牆身金玉其外,敗絮其中。
天花橫樑理應平均地展現,簡稱「樑均現」,但此單位之上樑不正。

天花橫樑理應平均地展現,簡稱「樑均現」,但此單位之上樑不正。
單位業主見樓盤近地鐵站,附近又是港大,打算出租。

單位業主見樓盤近地鐵站,附近又是港大,打算出租。
本月屋苑暫錄4宗租務成交,現時有80個單位放租,租金叫價由1.6萬元起。

本月屋苑暫錄4宗租務成交,現時有80個單位放租,租金叫價由1.6萬元起。

鍾意就快D Share啦!