掃呢頁CODE去手機

2020年2月29日 星期六

古巨基:古巨基想辭演《情深深》 19年後趙薇先至知 #古巨基 #趙薇

兩個禮拜就唔想做?試用期都未過啦!2001年播出街嘅劇集《情深深雨濛濛》,當年成功令四位主角古巨基、蘇有朋、趙薇同林心如成為一代銀幕情侶,最近就有大陸 ...




兩個禮拜就唔想做?試用期都未過2001年播出街嘅劇集《情深深雨濛濛》,當年成功令四位主角古巨基、蘇有朋、趙薇同林心如成為一代銀幕情侶,最近就有大陸 ...




兩個禮拜就唔想做?試用期都未過


2001年播出街嘅劇集《情深深雨濛濛》,當年成功令四位主角古巨基、蘇有朋、趙薇同林心如成為一代銀幕情侶,最近就有大陸節目《王牌對王牌》搵嚟19年後《情深深雨濛濛》劇組主要演員重聚,古巨基更喺現場自曝當年其實想辭演,而呢件事劇組原來冇人知,搞到趙薇佢哋都大吃一驚!


古巨基表示,當時自己第一次拍咁長篇嘅劇,而且劇情起伏大,佢感覺自己能力不足,覺得是耽誤大家,佢就曾同當時嘅助手、即依家嘅古太Lorraine講,甚至想同瓊瑤坦白佢演唔到落去了。後來因為梁朝偉嘅鼓勵,佢就每日都將自己變成「何書桓(劇中角色)」,最終大受歡迎。


點知轉個頭趙薇都爆料,佢大爆自己當初曾拒絕出演「依萍」,因此佢覺得依萍太厲害,相反佢就想換個溫柔啲嘅角色嚟演,佢自己其實非常想做「如萍(林心如角色)」,但因為依萍喺劇中有唱歌部分,瓊瑤睇中佢把聲,先有依家為人熟悉嘅依萍咋!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!