掃呢頁CODE去手機

2020年2月29日 星期六

羅霖:【羅霖前夫再婚】劉坤銘疫境娶老婆 #劉坤銘 #羅霖

羅霖前夫劉坤銘今日娶老婆!羅霖前夫劉坤銘再婚,與香港基督教女青年會總幹事的楊建霞(Yvonne)於灣仔一間教堂舉行婚禮,在「疫」境結婚!因疫情關係,所 ...




羅霖前夫劉坤銘今日娶老婆!


羅霖前夫劉坤銘再婚,與香港基督教女青年會總幹事的楊建霞(Yvonne)於灣仔一間教堂舉行婚禮,在「疫」境結婚!因疫情關係,所有人都戴上口罩。


東網聯絡上羅霖,她表示與三個兒子也沒有出席劉坤銘的婚禮:「二仔喺美國,而大仔同細仔就話唔想去,因為我位置尷尬,唔方便畀意見,所以都交畀佢哋自己決定,但亦有同佢哋講要尊重Daddy,而佢哋最後選擇冇去。」她續指前夫與兒子不時也有見面,大仔約年多前見過爸爸,而細仔則每個月見兩次,至於她自己與前夫已沒有聯絡,故未有收到其結婚的通知,但亦祝福他能幸福快樂。


講到感情狀況,她指現時工作為上,加上因新冠肺炎疫情,內地商演紛紛取消,令其收入亦受影響,故現時也要盡量節省開支。而談到兒子正值停課,她就表示安排了不少親子活動:「唔想佢哋淨係掛住打機,所以都諗咗啲親子活動,我發現佢哋唔鍾意記嘢,於是同佢哋打麻雀、鋤大Dee,訓練佢哋嘅記憶力。」


羅霖與劉坤銘育有3子,兩人2013年離婚結束18年婚姻。兩人一度就贍養費問題鬧上法庭,最後兩人協議庭外和解,三個兒子的撫養權歸羅霖。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!