網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月22日 星期六

呂慧儀:《愛回家》開播3年!呂慧儀晒六美團閨蜜情 #呂慧儀 #愛回家 #愛.回家

《愛.回家之開心速遞》咁就播咗3年喇!娛圈有唔少女藝人Friend到變閨蜜團,好似胡說八道會、少婦聯盟咁,而深得網民歡心嘅《愛.回家之開心速遞》,亦造 ...




《愛.回家之開心速遞》咁就播咗3年喇!


娛圈有唔少女藝人Friend到變閨蜜團,好似胡說八道會、少婦聯盟咁,而深得網民歡心嘅《愛.回家之開心速遞》,亦造就咗幾位女演員變好姊妹!佢哋就係「六美飯團」呂慧儀、劉思希、姚瑩瑩、湯盈盈、沈可欣同何綺雲喇!


適逢曰前《愛.回家》開播三周年,呂慧儀喺Instagram上載六美飯團合照,留言:「開播3年間。造就6美團。🥰」網民都好羨慕佢哋由劇內Friend到劇外,祝福佢哋友誼萬歲,長做長有呀!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!