網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月22日 星期六

莊思敏:C1:莊思敏一腳踢入紙註冊閃嫁台灣CEO #莊思敏

拍拖3個月布吉驚喜求婚!去年9月宣布與台灣珍珠奶茶店老闆Brian拍拖的莊思敏,在情人節入紙註冊玩閃嫁!昨日她承認婚訊,自爆拍拖不夠3個月就被求婚,盛 ...




拍拖3個月布吉驚喜求婚!


去年9月宣布與台灣珍珠奶茶店老闆Brian拍拖的莊思敏,在情人節入紙註冊玩閃嫁!昨日她承認婚訊,自爆拍拖不夠3個月就被求婚,盛讚因未婚夫坦誠孝順,才肯下嫁。身為拿督千金的她揚言今年結婚,但不想大事鋪張,堅拒在香港、台灣及馬來西亞搞婚宴,就連入紙註冊都是她一人辦手續,搞結婚就如其性格一樣爽夾快!


現年39歲的莊思敏,去年9月宣布與台灣珍珠奶茶連鎖店老闆Brian拍拖數月,雖然長期分隔兩地,但感情一日千里,不時飛到台灣解相思。曾揚言每月只見男友一次的她,早前被問會否嫁去當地?她笑言:「我要做嘢,如果去台灣發展,我怕唔夠『台妹』嚟,喺香港工作舒服啲。」


言猶在耳,昨日本報發現公布戀情只有半年的她,原來於2月14日情人節當天,在香港入紙排期註冊,趕在40歲前做人妻!在擬結婚通知書上,Brian的中文名為楊秉逸,職業報稱公司董事,莊思敏比他年輕一歲,雙方同樣報稱住山頂。


秘密搵朋友幫手


秘密玩閃嫁的莊思敏,昨午4時許現身中環的化妝品店,甫入店便問職員有否口罩賣,得知冇口罩,即轉睇護膚品。之後她去珍珠奶茶店買飲品,雖然該店非男友所開,但明顯是借珍珠奶茶寄情,並邊飲邊打電話,似跟Brian傳情。


記者上前問閃嫁一事,莊思敏聞言初時愕然,之後甜笑大方承認婚訊,更自爆拍拖不足3個月,Brian已求婚,但她笑言不記得求婚月份:「好似係十月,我唔係好記得。當時我哋去布吉旅行,原來男友一早搵咗啲朋友嚟搞布置,期間佢突然叫我去做Spa,趁我做Spa時,佢同朋友去布置。我做完Spa,佢就拎住紮花同戒指跪地求婚,我係好Surprised,突然見佢好多朋友喺度,但我得兩個朋友在場,阿妹都唔知。」


問到為何拍拖不足3個月便答應求婚?她說:「差唔多佢真係對我好好,好細心、好坦誠、孝順,相處舒服最緊要。(父母點睇?)最開心當然係爸爸媽媽,佢哋初時知道求婚都好愕然,但見過男友後好滿意。」她坦言會今年結婚,但拒絕透露日期,要保持神秘感,並指不會在香港、馬來西亞及台灣分三地大搞婚宴:「我唔想大搞,怕煩,唔想花好多心力去搞Party,唔想搞嘅過程中有拗撬,又怕請漏親朋。」但她指男友想大搞,只是順她意願。


唔心急造人


由於疫情關係,台灣加強防疫管制,由本月7日起港澳人士入境台灣後,需要接受居家檢疫14天。本月6日到台灣會男友的莊思敏,12日返港後,獨自委託律師辦申請註冊,男友並不在場。問到為何選擇情人節入紙?她笑言:「冇特別意思,純粹當日我同律師得閒。」至於會否急急造人?她表示一切隨緣。另外,日前派口罩給長者的她,問到是否仍要撲口罩?她說:「有呀!好彩我有批口罩,希望下星期順利到港派畀人。(男友幫你?)佢想,但依家台灣禁止出口,之前我喺台灣嘗試喺市面搵,但真係買唔到。」


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!