掃呢頁CODE去手機

2020年2月27日 星期四

【40歲生日做善事】方力申帶埋媽咪落區派11750個口罩 #方力申

【40歲生日做善事】方力申帶埋媽咪落區派11750個口罩41分鐘前港人抗疫自救,不少團體發起派口罩照顧弱勢社群,圈中亦有不少藝人撲口罩,為港人救急扶危 ...




  • 【40歲生日做善事】方力申帶埋媽咪落區派11750個口罩
  • 41分鐘前






港人抗疫自救,不少團體發起派口罩照顧弱勢社群,圈中亦有不少藝人撲口罩,為港人救急扶危。啱啱踏入40歲的方力申,揀正生日正日做呢件慈事。昨日小方帶埋媽咪同一班義工隊落區,走匀上水、樂富、沙田,又凖備了11750 個口罩,派發俾獨居長者、清潔工人及傷健人士。

相中見到小方樣樣親力親為,親自拎住大量物資走訪每家每戶,除咗口罩之外,小方更預備搓手液同米,分派給有需要的人。期間小方又同公公婆婆傾計,影合照,好有愛呀!

做完義工之後,小方就同家人去食飯慶祝生日。晚上更有感而發,在IG發文感謝父母:「多謝爸爸媽媽!我真係大個放心吧!你們的身體健康,是我最大的生日禮物。特別多謝媽媽,今天我生日,也是「母親受難日」,辛苦了!

有家境、有外型、孝順,單身方小申鑽石筍盤。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

]

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!