掃呢頁CODE去手機

2020年2月9日 星期日

【#我係果粉】Apple在較早前已推出iOS 13.4測試版 #Apple #iOS

【#我係果粉】Apple在較早前已推出iOS 13.4測試版
【#我係果粉】Apple在較早前已推出iOS13.4測試版,當中有項新功能名為「CarKey」嘅API!顧名思義,這個功能係可以透過NFC將iPhon ...




#我係果粉】Apple在較早前已推出iOS 13.4測試版,當中有項新功能名為「CarKey」嘅API!顧名思義,這個功能係可以透過NFC將iPhone又或者係Apple Watch來做開鎖、鎖定又或者係啟動車輛。

據外媒指出,呢個新功能唔使Face ID 驗證,而且手機就算無電斬可以進行解鎖!只要擁有相關汽車廠商嘅 App,然後同iPhone 或 Apple Watch 同部車進行配對,咁就得㗎


大家對於呢個新功能又期唔期待呢?!

Source:techradar

#新Monday#Apple#IOS#IOS134#CarKey#iPhone#AppleWatch#車#Car#八卦妹

【<a target=#我係果粉】Apple在較早前已推出iOS13.4測試版” />

Source

來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!