網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月4日 星期二

【一場股票輸光積蓄】張兆輝更會安份:不求食好 但求日日有飯開 __,張兆輝,

大台劇《黃金有罪》,張兆輝是股票大亨。現實中,穩陣派的他,曾經冒險將積蓄押在股票上,結果換來慘痛教訓。「大概喺九十年代中,當時賺到少少外快,本身無(錢 ...






大台劇《黃金有罪》,張兆輝是股票大亨。現實中,穩陣派的他,曾經冒險將積蓄押在股票上,結果換來慘痛教訓。

「大概喺九十年代中,當時賺到少少外快,本身無(錢)就好地地,因為唔使多諗。當賺到少少外快,但又唔會令你發達,銀紙又會貶值下,不如嘗試投資。本身我唔識投資,所以就好似呢套戲嘅角色「榮木桐」,跟好多散戶一樣咁講,聽個號碼然後買,就一定賺,盲頭烏蠅咁!結果點呢?最初賺少少,但最後就輸清光。

加上我買咗之後,冇睇住亦唔清個市況,買完就繼續埋頭開工拍攝,直至輸清光先至後悔。」張兆輝。

當時輸掉的數目,相等一層樓的首期,六位數字積蓄。

心有不甘?他答:「輸咗先至好,因為之後無論如何都唔會再玩。輸咗咪重新嚟過囉,積蓄可以再儲過。」

真係咁易放得低?他笑著說:「唔得都要放啦,當時將力量放喺工作,因為要努力賺番啲錢。經過呢次經驗,自然就唔會再諗,只會將啲錢儲起。」從此穩陣派的他更加小心翼翼,把賺來的血汗法,只買磚頭,不作其他投機。

「我知道自己可以承受到幾多,我承受唔到高低起跌、大風大浪,我會好擔心。今日食一個雙拼飯,聽日食單拼飯,好過今日食魚翅撈飯,然後突然間咩嘢都無得食,你話幾慘呢?我希望日日都有得食,唔一定要食到最好,只求日日都有得食。」

每個人都有他的黃金年代。

張兆輝的黃金期,他設定在家庭,陪伴一對子女成長的那段時光。

「小朋友年紀仲細嘅時候,我無離開佢哋,一直喺佢哋身邊陪伴長大,我覺得嗰段就係我嘅黃金時間,我嘅黃金時間都俾晒佢地。」是的,張兆輝是圈出聞名戀家男,只要有空檔,他總會親接孩子返學放學,珍惜每分每秒的天倫。

「陪佢哋成長,我覺得係一件好重要嘅事。佢哋過得開心,自然就會好鍾意呢個家庭,鍾意呢個家庭亦即係鍾意你;而佢哋唔捨得呢個家庭,亦即係唔捨得你,所以佢哋而家就算喺外國讀書,阿仔有時都會話:『爸爸你而家可以打電話嚟!』,或者佢會主動打電話嚟,同我傾一陣傾,呢啲就係以往做落嚟。」當年身教,今日收成。

86年,張兆輝憑一套《黃金十年》,從此登上男一。但無論面對這一行多大的競爭,一個個同期藝人如何力爭上游,他依然故我,不埋堆,不應酬,性格使然,但求安穩。

「當時一直咁樣諗,想搵我做嘅就一定會搵我,你唔搵我做,就算我求你都無用。不過我而家已經改變咗一啲,經太太引導、開解、提醒,而家比以前主動同開朗咗。亦明白兩個人坐喺度,對方同老闆好好傾,會自我介紹自己係演員,但你唔講自己拍戲嘅話,對方點會知道呢?咁自然就會將機會俾咗對方,呢個好正常。不過以前經常覺得自己唔係好識講嘢,意思係比較正直,即係唔識得修飾用詞。好多時驚講錯說話,所以寧願唔出聲。

每個人嘅際遇都唔同。相反有啲人將所有時間放喺工作上,佢嘅家庭生活方面唔會唔開心,不過可能但求有瓦遮頭就已經OK。喺工作方面我都享受,不過我覺得家庭更重要。」

張兆輝講過,如果當年再進取多些,事業可能不只於此。今日再給他選擇,答案會是一樣嗎?

「如果再俾我揀,我都會揀番陪佢哋長大。」

為了家庭,02年仍是大台小生的他,一度毅然離開電視台,同太太一齊經營美容生意,朝九晚五,為的是爭取更多時間陪伴妻兒。

「因為小朋友啱啱出世,所以更想有多啲自由時間,可以管理自己嘅時間。當時大家辛苦咗五日,然後星期六,日就是family day。因為太太好鍾意食嘢,所以星期六就一齊去搵美食,星期日就會歎茶,同小朋友去玩波波池,呢啲就係家庭生活。如果選擇拍戲,就永遠只得太太帶住小朋友,佢又要辛苦掛住我;同樣我又要辛苦工作,又要辛苦牽掛住佢同小朋友,咁樣大家都會好牽掛,大家都好辛苦,除非你唔去諗嘅啫,隨便由得佢,但咁樣就無謂組織一個家庭啦。我覺得嗰段時間真係最快樂。」

正如他說,每個人際遇不同,有人年輕事業有成,安份的張兆輝,年過半百才是黃金期。56歲狀態越操越fit,事業越吃得開。工作有時,享樂有時,無憂不過於此。

採訪:Sukey

攝錄:LL Production House

攝影:Lawrence Wan

場地:The Stadium

服裝: 髮型:Kel Fung@HH hair.nail

化妝:雷淑賢(大哥賢)CLUB MONACO

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤

----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!