掃呢頁CODE去手機

2020年2月16日 星期日

【嘲廢老買唔到口罩踢閘洩憤】杜汶澤讚超市賣重量裝白米:未托到返屋企中途都扯蝦 #杜汶澤

【嘲廢老買唔到口罩踢閘洩憤】杜汶澤讚超市賣重量裝白米:未托到返屋企中途都扯蝦20分鐘前全城受武漢肺炎肆虐,市民不但瘋狂搶購口罩及消毒用品,連日常用品如 ...




  • 【嘲廢老買唔到口罩踢閘洩憤】杜汶澤讚超市賣重量裝白米:未托到返屋企中途都扯蝦
  • 20分鐘前






全城受武漢肺炎肆虐,市民不但瘋狂搶購口罩及消毒用品,連日常用品如白米及廁紙等,亦都「見一件掃一件」。藝人杜汶澤早前不但大手買入口罩及消毒液,轉贈給有需要人士,今日他到超市採購日用品時,上載相片只見購買一般零食及麵包,但仍見有不少人搶購大批廁紙,阿澤笑稱自己「都話咗我唔食飯唔痾屎咯」,所以未有加入「搶廁紙」行列。

之後阿澤再上載一張白米貨架的相片,大讚百佳轉售25公片裝白米:「攞比我睇吓!搶吖嗱!五十幾磅呀!未托到返屋企中途都扯蝦死X咗」他指早前誠哥旗下的屈臣氏開售口罩,有人不滿未能成功購買而踢店鋪閘洩憤:「一開頭屈腎賣正價口罩,就比(俾)啲廢老踢閘,谷X氣第二日佢即刻放上網賣,睇你點踢,你無咩,之後佢就送十五萬隻,唔要你啲錢呀!咪X嘈!」不過亦有網民發現亮點,指「成道出前一叮(丁)長城得一種味咁X街?」網民眼睛果然最雪亮。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!