掃呢頁CODE去手機

2020年2月16日 星期日

陳展鵬:陳展鵬一家三口出街戴口罩 網民求贈教 #陳展鵬

小豬比真係好乖呀!依家出街戴口罩,係疫情下最基本嘅自保方法。陳展鵬亦深明此道理,與太太單文柔(Pheobe)及女兒小豬比一家三口出街時,都一人一罩防疫 ...




小豬比真係好乖呀!


依家出街戴口罩,係疫情下最基本嘅自保方法。陳展鵬亦深明此道理,與太太單文柔(Pheobe)及女兒小豬比一家三口出街時,都一人一罩防疫。被媽咪孭住嘅小豬比雖然戴住口罩但相當乖巧,完全冇扭計,但眼望鏡頭相當可愛!展鵬留言:「最基本自保為己為人,全城抗疫!祝願在郵輪上的香港人早日康復。」而之後就有網民留言問展鵬,究竟點樣令小朋友可以咁聽話戴口罩呢?而展鵬就好好咁回覆對方:「千萬好整痛佢,bb第一次是(試)的所有事物,要比(畀)佢覺得好玩。一次唔得做第二次唔好強逼佢!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!