掃呢頁CODE去手機

2020年2月9日 星期日

何雁詩:婚禮未受影響!何雁詩大露背 鄭俊弘無言 #何雁詩 #鄭俊弘

有鄭俊弘傍住,唔驚啦~薛家燕、鄭俊弘(Fred)、何雁詩及譚俊彥等,晚上云集電視城錄影節目《流行經典50年》。何雁詩以大露背舞衣登場,問到未婚夫Fre ...




有鄭俊弘傍住,唔驚啦~


薛家燕、鄭俊弘(Fred)、何雁詩及譚俊彥等,晚上云集電視城錄影節目《流行經典50年》。何雁詩以大露背舞衣登場,問到未婚夫Fred有何感覺,Fred即打趣說:「佢開心就得,只係驚佢冷親啫。」


Fred又表示武漢肺炎疫情有影響工作:「本來聽日飛緬甸做慈善探訪,不過顧及探訪小朋友嘅健康安全,所以決定延期。至於新劇就會喺月中開工,《陀槍師姐V》內我首演大反派,好惡、好有霸氣嘅,我都懷疑過咁嘅長相點演,不過造咗型,又有大紋身配合,都ok嘅。(情緒帶返屋企嚇親何雁詩?)放心,我會好投入嘅。」


而何雁詩則表示新歌灌錄工作都有受影響延後。談到婚禮籌備,她表示:「我哋年尾先係,暫時冇影響,不過身邊都有朋友婚禮要延期,希望疫情快啲過,大家身體健康。」至於即將來到的情人節,何雁詩表示:「食咗幾年白果,今年我好叻,講明要去邊間餐廳試,所以訂咗位,都係食日本嘢啫。(禮物呢?)冇喇,要慳錢呀。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!