網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月3日 星期二

伍樂怡拒囤貨口罩慳住用 #伍樂怡

伍樂怡(左)與何依婷兩位靚女落區派口罩。
伍樂怡拒囤貨口罩慳住用無綫藝員何依婷及伍樂怡(Kelly)等昨午到白田邨一所慈善機構派發口罩。她們表示昨日連走幾場,大會準備了約萬個口罩各區分發,與市 ...




伍樂怡拒囤貨口罩慳住用

無綫藝員何依婷及伍樂怡(Kelly)等昨午到白田邨一所慈善機構派發口罩。她們表示昨日連走幾場,大會準備了約萬個口罩各區分發,與市民抗疫同行。

談到派口罩情況,她們說:「有人話屋企老人家唔方便落嚟拎,亦有人一個口罩用足三日,聽到好心噏。喺街派嘅時候有啲清潔工唔敢埋嚟拎,我哋有主動遞畀佢哋,佢哋攞到會好開心。」她們坦言家中亦缺口罩,何依婷說:「搵朋友幫手買到一盒,覺得唔應該囤積。」Kelly則自言已減少出街,故暫時口罩仍「頂得住」。談到疫情對工作的影響,二人齊聲表示少了賺外快機會,至於主持的兒童節目亦減少外景,且暫時沒有再邀請小朋友到現場當嘉賓。

另外,藝人漢洋及林偉等日前亦出動於長沙灣及觀塘一帶向長者派發抗疫物資,他們有信心與港人走出低谷,期待香港明天會更好。




鍾意就快D Share啦!