掃呢頁CODE去手機

2020年3月4日 星期三

蕭潤邦食店停業:租約期滿 #蕭潤邦

江若琳和「生煎包王子」老公蕭潤邦(Oscar),先後開了共六間食店,遍佈港九、新界,兩公婆齊齊打造飲食事業。不過,Oscar打本過百萬給老婆打骰的麵館 ...




江若琳和「生煎包王子」老公蕭潤邦(Oscar),先後開了共六間食店,遍佈港九、新界,兩公婆齊齊打造飲食事業。不過,Oscar打本過百萬給老婆打骰的麵館,開業半年已賣盤,加上近月因肺炎疫情重創飲食業,Oscar位於銅鑼灣的分店近日貼出「暫停營業」的告示。

昨日《蘋果》致電Oscar查詢,他說:「銅鑼灣間舖營運咗三年,啱啱租約滿,決定喺港島區搵新舖位,會繼續開業。業主其實好好,最近呢三個月都有減租。」他指員工主要屬兼職,已轉到各分舖繼續工作,因此影響不大,他說:「我哋會努力,唔會減同事人工,唔會放無薪假,疫情底下希望同業繼續努力去做。」

採訪:葉綠悠

資料圖片



鍾意就快D Share啦!