掃呢頁CODE去手機

2020年3月4日 星期三

章子怡:章子怡嫌性格孤僻唔想理?小蘋果嬲爆反擊 #章子怡 #蘋果

又真係唔好亂講人哋家事…內地女星章子怡今年1月1日為丈夫汪峰喺美國誕下囝囝,依家已經回中國坐月,當然汪峰同囡囡「醒醒」連日嚟都被拍到現身月子中心,而汪 ...




又真係唔好亂講人哋家事…


內地女星章子怡今年1月1日為丈夫汪峰喺美國誕下囝囝,依家已經回中國坐月,當然汪峰同囡囡「醒醒」連日嚟都被拍到現身月子中心,而汪峰同前女友葛薈婕所生嘅14歲囡囡汪曼熙(小蘋果)未見影,反而就見佢喺社交網甫靚靚Selfie,點知就被自媒體稱她個性孤僻、家庭複雜,本身同開章子怡住嘅佢,如今要同阿嫲住,即刻挑起小蘋果怒火,平時唔聲唔聲嘅佢都要喺社交網發炮!


該文章稱小蘋果在外國讀書,個性比較憂鬱等形容,小蘋果就截圖回應指全部都係子虛烏有,自己真係受夠媒體編故事喇!


其實章子怡5年前嫁畀汪峰時,佢就有透露自己打從心底疼惜呢個繼女,亦驕傲表示小蘋果從第一次見面就叫佢做「媽媽」,母女相處融洽,更願意將所有嘅愛都畀小蘋果:「也許會勝於我親生的女兒,我都願意給她。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!