掃呢頁CODE去手機

2020年3月11日 星期三

孫慧雪:翻睇楊潮凱催淚作 孫慧雪爆喊眼腫勁感觸 #孫慧雪 #楊潮凱

平時唔睇得電視都要睇!入行逾10年嘅楊潮凱,喺熱播劇《法證先鋒IV》飾演智障人士浩仔,演技獲大讚成功引起熱論!曾經同佢合作嘅孫慧雪都忍唔住及發長文表揚 ...




平時唔睇得電視都要睇!


入行逾10年嘅楊潮凱,喺熱播劇《法證先鋒IV》飾演智障人士浩仔,演技獲大讚成功引起熱論!曾經同佢合作嘅孫慧雪都忍唔住及發長文表揚佢,仲話突登追睇番,喊到眼腫呀!


雪雪留言:「我因為平時屋企唔可以開電視,趁夜晚先睇返(番)法證,浩仔,你知唔知你好過份(分)!喊到我眼都腫埋!」但係喊完,佢覺得好開心,為佢感到驕傲:「有乜開心得過可以見到一位,一直好努力、好有火、好有實力嘅演員,被大家認同!」佢仲上載佢哋及蔡思貝合照,咁啱楊潮凱同思貝都梳咗個栗子頭,雪雪就笑言:「你睇吓連思貝都要同你剪同一個髮型,你就知你幾受歡迎🤪Proud of you!!!!!!! 」


而楊潮凱都打番長文多謝對方:「多謝你因為我專登在深夜重溫我的演出,多謝你為我的演出而流淚及眼腫,多謝你在我得到觀眾認同的時候而戥我開心,我們都是喜愛演戲的人,因為喜愛,所以堅持,我相信只要堅持心中喜愛的,努力學習,終有一天會得到大家的認同。」唔少網民都大讚佢演出好出色,仲話屋企成班女人為佢而喊呀!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!