掃呢頁CODE去手機

2020年3月11日 星期三

歐詠怡:蘇梅島大解放 32D歐詠怡全裸傾心事 #歐詠怡

嘩嘩嘩!藝人歐詠怡(WingWing)歐詠怡最近跟姊妹歐詠寶(Yogurt)及兩位圈外閨蜜到泰國蘇梅島叉電,主要享受陽光與海灘!靚人配靚景,WingW ...




嘩嘩嘩!


藝人歐詠怡(WingWing)歐詠怡最近跟姊妹歐詠寶(Yogurt)及兩位圈外閨蜜到泰國蘇梅島叉電,主要享受陽光與海灘!靚人配靚景,WingWing拍下大量火辣泳衣照,大騷32D超索身材,引得Fans瘋狂畀Like:「難得有咁靚嘅地方,當然要滿足Fans,所以我哋唔怕辛苦同曬黑,曬住影咗好多張相,數量唔比之前出寫真少。」


講到新冠肺炎問題,向來注意衞生的WingWing高度戒備,坐飛機及在人多地方都戴口罩及手套,而且不時做足消毒程序,而其他旅客亦有戴上口罩。到了蘇梅島的海灘,由於人較少,加上氣溫高,才敢不戴口罩。問到此行可有艷遇?WingWing表示因為沒有帶相機腳架,故此在沙灘曬太陽時要請其他旅客拍照:「有位外籍人士超有心機幫我哋影相,仲要求大家自拍,不過我哋就冇交換Contact!最深印象係沙灘度有個外籍BB超可愛,我主動上前要合照,本來個BB想喊,但望多我兩眼就同我笑晒,希望自己將來都有機會有個咁可愛嘅BB!」


四名女生入住兩房一廳的Villa別墅,又到了充滿浪漫氣氛的海邊餐廳和酒吧,WingWing表示閨蜜之旅更有肉帛相見環節,她說:「我哋幾個一齊浸浴,邊沖涼邊傾心事。(唔尷尬?)細細個已經習慣幾姊妹沖涼,經過長期訓練所以冇咩特別感覺!呢度環境真係好靚,可惜蚊太多,咬到雙腳都係蚊瘌!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!