掃呢頁CODE去手機

2020年3月15日 星期日

吳尊:南洋味極濃 吳尊汶萊豪宅似足五星度假村 #吳尊

佢由起跑線就已經贏咗…40歲藝人吳尊同太太林麗吟近排參與拍攝內地節目《婚前21天》,因為公開結婚證書引發連串風波,不過觀眾係善忘嘅,就好似節目仲未正式 ...




佢由起跑線就已經贏咗…


40歲藝人吳尊同太太林麗吟近排參與拍攝內地節目《婚前21天》,因為公開結婚證書引發連串風波,不過觀眾係善忘嘅,就好似節目仲未正式播,最新先導片中就見到吳尊公開住宅豪華內外觀,引嚟唔少網友驚呼話同偶像劇入面啲場景一模一樣,紛紛好似睇樓團咁Mark實豪宅設計嚟睇!


到底幾大間屋先會有咁嘅效果!?爸爸係汶萊地產大亨嘅吳尊,伯父更係汶萊十大富豪之一,咁吳尊屋企都當然有番咁上下架勢,節目中見到吳尊住單層獨立大屋,帶有一個比間屋佔地更大嘅庭院,仲有一個露天游泳池,從空中俯瞰即顯得更為寬敞!


而建築同屋內裝潢風格,均以乾淨嘅木質同白色為主,布置以植物作為裝飾,南洋風情極濃!網友更加特地截圖出甫,熱議吳尊間豪宅「堪比五星度假村」,亦有人忍唔住羨慕到嗌吳尊做「真.汶萊王子」添,認真誇張。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!