掃呢頁CODE去手機

2020年3月15日 星期日

新冠肺炎:大埔亨泰樓住戶駿洋邨檢疫 撤離戶:徹夜難眠驚中招 #駿洋邨

駿洋邨檢疫中心只設有簡單床鋪。大埔富亨邨亨泰樓兩個同一座向的單位住戶,先後確診新冠肺炎,29樓至頂樓的13室及14室單位住戶昨晚(14日)須緊急撤離, ...




駿洋邨檢疫中心只設有簡單床鋪。


大埔富亨邨亨泰樓兩個同一座向的單位住戶,先後確診新冠肺炎,29樓至頂樓的13室及14室單位住戶昨晚(14日)須緊急撤離,入住火炭駿洋邨檢疫中心。陳小姐(化名)一家四口是其中一戶,她憶述昨晚8時許,突然有衞生署人員上門通知需要撤離,兩小時後起行,匆忙吃過晚飯後便執拾細軟,「心情既擔心又緊張,感覺好唔真實,成晚都瞓唔到」。


陳小姐指自疫情爆發後,一直有留意疫情發展,想不到自己一家會成為撤離戶,「就算唔係青衣康美樓或者淘大翻版,都擔心屋企喉管會唔會有問題,雖然無任何病徵,但係都驚會確診」。


她直言昨晚入住後,工作人員派發物資,包括毛巾、餐具及蒸餾水等,並講解入住安排,需要定時檢測體溫等。陳小姐一家安頓時已屆凌晨2時,但心情仍難以平伏,「可能床鋪同枕頭都唔係咁舒服,成晚都瞓唔着」;讓她稍為安慰是膳食尚可,「餐單有A至D揀,今日(15日)晏晝食咗卡邦尼煙肉雞皇意粉,味道OK,只係稀啲,但都無咩所謂啦」。


《香港疫慌》專頁:http://hk.on.cc/fea/hkdisease

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!