掃呢頁CODE去手機

2020年3月25日 星期三

張景淳:熊若水正式進駐前…龔燁原來同佢勁多合照! #張景淳

大家知唔知係邊個呢!一脫成佳話嘅「龔燁」張景淳,原來副Body咁得,有齊腹肌胸肌,唔只睇到「熊若水」呂慧儀O晒嘴,網民都流晒口水,又再次集氣希望兩人現 ...




大家知唔知係邊個呢!


一脫成佳話嘅「龔燁」張景淳,原來副Body咁得,有齊腹肌胸肌,唔只睇到「熊若水」呂慧儀O晒嘴,網民都流晒口水,又再次集氣希望兩人現實中都在一起!


而喺龔燁嘅社交網,10張有9張都係兩人嘅合照,不過喺水水出現前,最多同龔燁合照嘅女星,係一位無綫咪神!


佢就係擁有34D身材嘅張秀文,兩人上年突然傳緋聞,其實佢哋相識多年,喺早年曾合拍《食力派》、《文化新領域》等節目,張景淳都毫不避嫌經常上載兩人合照,斷斷續續有9張咁多,仲有啲頭貼頭,非常親密!不過兩人以「好兄弟」及「好姊妹」相稱,男方仲曾經話:「若果碰見我和這位先生在吃飯或密斟甚麼的,不要誤會,他是我多年來的好兄弟。」不過自2016年11月21日最後一張合照後,張秀文正式被淘汰!


而喺佢2017年加入《愛.回家之開心速遞》後,呂慧儀開始出現喺張景淳嘅生命中,仲漸漸洗晒自己個Instagram版,螢幕情侶形象入晒屋,又不時喺網上耍花槍,好多留言都大讚佢哋好襯、好Sweet!唔知會唔會有日真係假戲真做,擦出愛火花圓網民夢呢?



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!