掃呢頁CODE去手機

2020年3月25日 星期三

羅天宇:突破兄妹關係 羅天宇蔣家旻挑戰做情侶 #羅天宇 #蔣家旻

羅天宇和蔣家旻因拍攝處境劇《愛.回家》而相熟…藝人羅天宇(Joey)和蔣家旻(Angel)在處境劇《愛.回家》中演兩兄妹而相熟,角色更成功入屋,不過拍 ...




羅天宇和蔣家旻因拍攝處境劇《愛.回家》而相熟…


藝人羅天宇(Joey)和蔣家旻(Angel)在處境劇《愛.回家》中演兩兄妹而相熟,角色更成功入屋,不過拍畢《愛》劇後,倆人再沒有在劇集合作,難怪Angel望今年有機會與「阿哥」演技「切磋」挑戰做情侶。


Angel說:「我想同Joey試吓演情侶,因為太熟就唔驚尷尬,不過佢成日都話好怪,好似之前我同阿爸徐榮合作,劇中佢做我拍檔,我都冇父女嗰種感覺,但Joey知道後就覺得好搞笑,又問我有冇尷尬,我都有叫佢唔好標籤咗父女。」而Joey則認為與Angel太熟加上阿妹形象入心,害怕做情侶會令觀眾難以接受。


二人相識多年兼見證對方成長,提到二人認為對方有何轉變?Joey指Angel個性獨立:「佢同以前一樣都係好有自己嘅諗法,當時大家拍攝嘅時候佢已經好有經驗,所以我成日都會問佢意見。」Angel則大讚Joey不論演戲或處事變得更為成熟,由少男變熟男。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!