掃呢頁CODE去手機

2020年4月14日 星期二

容祖兒:畀許冠傑感染 容祖兒自彈自唱自嘲獻醜 #容祖兒 #許冠傑

大家都畀歌神感染到,今次真係打氣成功!歌神許冠傑(Sam)日前破天荒首度舉行全球網上演唱會《2020許冠傑同舟共濟OnlineConcert》,為大家 ...




大家都畀歌神感染到,今次真係打氣成功!


歌神許冠傑(Sam)日前破天荒首度舉行全球網上演唱會《2020許冠傑同舟共濟Online Concert》,為大家加油打氣,估唔到天后容祖兒都有留意,現時宅在家中嘅佢,睇完演唱會後歌癮大發,一口氣自彈自唱《難忘你》同埋《雙星情歌》,並上載至社交網。


雖然容祖兒話自己彈得麻麻,但唔少網友話佢唱得有板有眼,她說:「許冠傑效應,條片係琴晚嘅,聽完阿Sam唱罷佢嘅一首又一首金曲,那種說不出話來的感覺一直纏繞着我,對的時間聽對的歌那種化學作用實在太強大了,我忍不住也要獻醜,彈得太差所以考慮了很久才po,祝一覺醒來明天會更好。」


之後連Sam仔仔許懷欣都讚佢彈得好好:「Sounds good! Glad you enjoyed my dad’s songs(好好聽,希望你享受我爸爸嘅音樂)」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!