掃呢頁CODE去手機

2020年4月14日 星期二

【朋友定復合】限聚令無阻見面 姚子羚跟失婚人夫Raymond又再飯敍 #姚子羚

【朋友定復合】限聚令無阻見面姚子羚跟失婚人夫Raymond又再飯敍21分鐘前去年5月,姚子羚Elaine跟男友Raymond床照流出,曾經是前中環蘭桂 ...




  • 【朋友定復合】限聚令無阻見面 姚子羚跟失婚人夫Raymond又再飯敍
  • 21分鐘前






去年5月,姚子羚Elaine跟男友Raymond床照流出,曾經是前中環蘭桂坊夜場Dragon-i董事的Raymond,更被爆是失婚人夫,Elaine除疑似做小三外,有指Raymond更有另一個女友,被捲入四角關係的她,在事件曝光後, 無奈選擇分手。

相隔大半年,上月,壹週刊踢爆姚子羚和Raymond仍有聯絡,有人目睹二人孖住去飯局,問到姚子羚是否和raymond復合?她就表示二人分手亦是朋友。不過唔夠一個月,Elaine又被傳媒拍到跟疑似Raymond母親一起食飯,三人行傾足成個鐘,飯後,Raymond更送她回家,令人以為他們已經復合。被目睹又約會,Elaine回應傳媒時表示不想講感情事,她只是跟朋友吃飯,目前一心專心工作。

一個月內,同前度Raymond約會兩次,睇嚟呢對分手朋友都見得幾密喎!

----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

-----------------------------

【全新電子書平台|壹本書】

《沙士風暴》全面揭露沙士真相

鍾意就快D Share啦!