掃呢頁CODE去手機

2020年4月24日 星期五

期待囝囝來臨 陳山聰預咗無地位負責搵錢 #陳山聰

陳山聰將為人父開心不已。
期待囝囝來臨陳山聰預咗無地位負責搵錢陳山聰將為人父開心不已。陳山聰為宣傳劇集《十八年後的終極告白》到電台受訪,山聰提到網上反應不俗,劇中跟楊秀惠飾演情 ...




期待囝囝來臨 陳山聰預咗無地位負責搵錢

陳山聰將為人父開心不已。

陳山聰為宣傳劇集《十八年後的終極告白》到電台受訪,山聰提到網上反應不俗,劇中跟楊秀惠飾演情侶,觀眾非常受落。

山聰現在每晚跟太太Apple及腹中囝囝一同追劇,笑說:「一邊摸住太太個肚,一邊睇劇。(好溫馨。)係啊,呢個畫面我從來無諗過。」他透露即將開拍新劇,因此正忙於籌備囝囝的日常用品,亦做好心理準備跟太太入產房,見證珍貴一幕。

笑談到是否已有心理準備囝囝快將取代其家中位置?山聰笑說:「屋企都有收藏品,太太都話係時候收埋。好期待囝囝來臨,亦有朋友叮囑當佢返到屋企就會24小時無限輪迴。預咗無地位,負責搵錢,但呢個都係開心事,因為有能力做到。」




鍾意就快D Share啦!